Geri döndüüüm!!
Beni özlediniz miii!?!
Herkes:
Yoo.
Ben:
UMRUMDA MI SIZCEEE!!
Neyse saçmalıyorum şuanda.
Iyi okumalar!
Gözlerimi yavaşça açtığımda karşımda pert edilmiş bir Izuku, iyi görünen bir Uraraka ve Tsuyu, Kolundaki yaracığa bakan bir Shoji, sakinleşmeye çalışan bir Tokoyami, zaten sakin olan bir Todoroki ve mal mal bakan bir Katsuki gördüm.
"Üff bayıldım mı? Gomennasai! Bensiz ne yaşadınız ne oldu?"
Uraraka elindeki peçeteyle ağzımdaki kanı temizlerken konuştu.
"Pek bir şey olmadı, Bakugo'yu korumamız gerekiyor. Bu yüzden yola çıktık.""Cidden hiç bir şey olmamış..." dedim huysuz huysuz. Tokoyami yanıma geldiğinde hafifçe kızarmıştı.
"Özür dilerim Chiva-san... kontrolü kaybe-"
"Özür falan dileme kuzgun jojuk! Üstüne atlamak benim salaklığımdı." Dedim ayağa kalkarken. "Ve bir dakika... Izuku? Sana ne oldu böyle?!" Yanına gelip yanağına dokundum.
"Şey... pek bir şey değil... Sen de fena-"
"Hay allahım şöyle yapıp durma!" Dedim, sonra etrafıma baktım. "Bakugo'yu korumamız gerekiyor demiştiniz dimi?" Dedim.
Uraraka başını salladı; "Niye?"
"Iyi de Bakugo nerde o zaman?"
Herkes etrafına baktı.
"Cidden nerede bu çocuk?! Tokoyami de yok!" Dedi Shoji.
"Onu kayıp mı ettini-" sözüm yarım kaldı, çünkü sirkten kaçmış gibi görünen bir adam yukarımızda belirmişti.
"Tüh..! Yanlış kişiyi yakalamışım..." diye mırıldandı adam.
"Tokoyami ve Katsuki'yi geri ver çabuk!" Diye bağırdım yumruklarımı sallayarak.
"Salak kız! Önce kendin için endişelen!" Dedi adam bu sefer.
"Niye ki?" Dedi salak salak. Adam elini alnına yapıştırdı.
"Hem salak hem cahil! Yakalamak zor olmayacak demek ki." Dedi ve üstümüze saldırdı.
"Lola-san... B-bence o seni istiyor..." dedi Uraraka. Son anda adamın sopasının önünden çekilmeseydim anne oklavası yiyecektim.
Tam kaçtım derken bir anda arkamdan belirip beni tuttu ve üstüme küçük mavi bir mıli attı.
"Hop! Böyle de kaçarımmm!" Deyip yanından kaçtım, ama bu sefer bacağımdan çekti ve zıpladı.
"LAN KIZ ÇOCUĞU ÖYLE MI KAÇIRILIR ALLAHIN MALI!! ŞUAN TÜM ITIBARIM YERLE BIR OLDU!!" Diye bağırdım, ama adam beni diğerlerinden uzaklaştırdı.
Mavi mıliyi tekrar attı, bu sefer baş aşağı sarkmış şekilde havada uçtuğum için zar zor engel oldum.
Aa dur...
Dur...
SALAK EYLÜL SENIN GÜÇLERİN VAR!?!"Purazumachaaji!!" Şaka şaka. "Plasma Charge!!" Diye bağırdım, sonra elimi adamın karnına koydum. "Hazımsızlık derecesinde... SOLAR PLASMA!!" Dedim, elimden fışkıran plazma adamı uçurdu, tabi beraber uçup 4-5 kişinin olduğu bir yere düştük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Japonya'da bir türk kızı 《 BNHA hikayesi 》 [TAMAMLANDI]
FanfictionBir türk japonya'ya gelse ne olurdu? Üstüne bir de UA'ye kabul edilse? Bunu öğrenmek için hikayeyi okuyun ^-^ Kapak tasarımı @AydakiSakuraaa 'ya aittir ♡-♡