Bağdaş kurup yere oturunca ya ayin yapıyor, ya da sannin moda geçmek için doğa enerjisi topluyor gibi görünüyor olabilirdim, ama aslında hiç biri değildi.
Yorulduğum içindi :3
Şaka lan şaka heheh :)
Çabucak kitabı açtım, ve karıştırmaya başladım. Tüm sayfaları yazı doluydu ama sadece 999. Sayfadaki kaligrafi tarzı yazı özenle yapılmış gibiydi. Önemli olmasa oraya kafam kadar puntoyla yazmazlar şimdi haksızsam söyleyin.
Madokira yine elinde pis plazmayı topladı, ve benim önüme geçmiş kollarını açan diğerlerine fırlattı. Tabi ben mütüşkömel bir plan yapıcı olduğum için ve üstlerinde Kaifukku kullandığım için büyük ihtimalle zarar görmezlerdi, o yüzden kitaba odaklandım.
"Bu neymiş şimdi..." diye mırıldandım, sonra sessizce yazanları okudum.
"Yuugou Genshoo'nun etkisini kaldırmak için- bir dakika Yuugou Genshoo ne?" Dedim Kuroi ve Shiroi'ye.
"Ejderhaların insanların ruhlarıyla bütünleşmesi, seninle biz de Yuugoo Genshoo ile bağlıyız."
"Evet de, madem biz de bağlıysak- neyse boşver." Kitaba geri döndüm, ama keşke o işin peşinde biraz daha düşünseydim.... keşke...
"Yuugou Genshoo'nun etkisini kaldırmak için antik ejderha dilinde birtakım tılsımın okunması gerekir. Bkz. Alt kısım. Ancak tılsımın uygulanacağı kişinin en az 100 volta kadar elektriğe maruz kalması- what? Merlin'e bağlıyoruz yani bunu çıkardım. Aithusa getirin isterseniz."
"CHIVA-SAN! HIZLI OL!" Midnight'ın sesi beni dünyaya döndürdü.
"TAMAM! Hızlı hızlı hızlı! Nerde lan bu büyü... aha buldum!"
"Şimdi Madokira'ya dokunman gerek. Ve biraz elektrik."
Ayağa kalktım.
"Lan pikachu gel!"
Kaminari beni duyunca savaşı bırakıp yanıma koştu.
"Izuku'ya 100 voltluk falan elektrik çarpsana."
"nE!? Çocuk ölür lan ölür! Sevgili değil misiniz siz!?"
"Birincisi, s***** git. Ama ondan önce yap şunu yoksa harem marem kuramazsınız ben de bir tarafından boru sokup diğer tarafından çıkarırım anlaştık mı?"
Kaminari yutkundu.
"Ehe tamam."
Kitabı önümde tutarak Madokira'ya doğru koştum. Bu sırada telepatiyle yeni küçük planı diğerlerine aktardım. Bilirsiniz, işe yarıyor.
"Şimdi!" Arkada pusuya yatan Tsuyu ve Kirishima Madokira'yı tuttular.
"Kaminari! Çabuk!" Kaminari önüme atlayıp şarj etti, ve elinde topladığı akımı hazır tuttu.
"Sen şimdi deyince çarpıyorum." Dedi.
"APTALLAR! BENİ UCUZ NUMARAYLA YENEMEZSİNİZ!!" diye bağırdı Madokira, çırpınarak. Ama tsuyu diliyle onu daha çok sıktı.
Elimi Madokira'nın göğsüne koydum. Yani teoride Izuku'nunkine, ehe :D
Derin nefes al Eylül... Hohhh. Şimdi oku.
"Şimdi, Pikachu!" Dedim, Kaminari akımı saldı, tabi planımızın ne kadar komik olduğunu o an farkettim.
"AAAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAH GEBERİYORUMM!!" Madokira'ya dokunduğumuz için elektrik Tsuyu, Kirishima ve beni de etkilemişti. Bu işten sağ çıkarsak zekamı katledeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Japonya'da bir türk kızı 《 BNHA hikayesi 》 [TAMAMLANDI]
FanficBir türk japonya'ya gelse ne olurdu? Üstüne bir de UA'ye kabul edilse? Bunu öğrenmek için hikayeyi okuyun ^-^ Kapak tasarımı @AydakiSakuraaa 'ya aittir ♡-♡