Bu bölümde Chidoriya ile ilgili minik bir şeyler yapıcammm!
YB geldi canlar ^-^
Hazırsanız başlıyorum:D
O sabah uyandığımda herkes ayin yapar gibi giriş holünde toplanmıştı.
"Geç mi kaldım? GOMENNASAİ!" Diye bağırdım kostümümün kulaklıklarını geçirerek diğerlerinin yanına koşarken. (Kostümü hatırlıyorsunuz kabul ediyorum)
"Yemek yiyeceğiz, ama siz hazırlayacaksınız." Dedi Hikari basitçe.
O sırada yanımdaki 4 kişiye baktım, hepsi benden güçlü ve uzman görünüyorlardı. Hayır anlamıyorum bu kadar kişinin arasında beni çağırdınız, ve en küçüğünüz ben oluyorum? Adamlar kazığa konmuş dana kadarlar maşallah.
Neden bize kahvaltı hazırlattıklarını bilmiyordum, ama neyseki onlar için hazırladığım menemeni sevdiler.
"Bana gücünden bahseder misin?" Dedi Sakuragi beni çalışma alanına götürürken.
"Şeyy, plazma kullanabiliyorum, ama ters tepiyor, ve kendime zarar veriyorum. Bu yüzden tam gücümü kullanamıyor gibi hissediyorum." Dedim, aslında tamamen korkaktım, canım kıymetliydi, ve kendime zarar vermek istemediğim için gücümü tam potansiyelinde kullanmıyordum. Ama şşt söylemeyin sakın!
Sakuragi başını salladı, sonunda çalışma alanına varmıştık.
Bir süre boş boş Sakuragi'ye saldırdım, ama adam sanki arkasında gözleri varmış gibi kaçıyordu, sonunda mideme koca bir yumruk yedim, duvara yapışırken neredeyse sabah yediğim menemeni kusuyordum.
"Şimdilik bu kadar yeterli, biraz mola verelim. Hikari'yi çağıracağım, biraz dinlen."
Başımı sallayıp sandalyeme sarıldım. Kıçımı buraya yapıştırsam, bir daha kalkmasam?
O sırada çantam çiftetelli oynamaya başladı, sanki galaxy fırsatları'ndan mesaj geliyor.
(Bilmeyen varsa diye, Galaxy fırsatları'ndan mesaj gelince titreşme şeyinden dolayı sanki telefon halay çekiyor gibi oluyor, ZZTZTT ZRRRT ZRT ZRT! gibi bir şey.)
"Hay ben..."
Telefonumu çıkardım, mesaj bir arkadaşımdan geliyordu, benden 2 yaş küçük eski bir komşu.
Eylüüüül
Katı basıncında yüzey alanı artınca noluuur
Hadi hadi hızlıAma ben 8. Sınıfı unutmuşumduuuur:(
Yine de aklımda kaldığı kadarıyla bir şeyler sallamaya çalıştım.
Yüzey alanı arttıkça.....
Unuttum bi dk
Basınç azalıyodu galiba da, bilmiyorumTamamdır tenküs ettim*
**= kız gerçekten de böyle söylüyor **
Telefonumu bıraktım.
Katı basıncı arttıkça...
Basınç azalır...
Şey gibi...
Tıpkı...Sakuragi bakış açısı:
"MAKOTO-SAN! Bİ'ŞEY BULDUM GALİBA!" diye bir ses duydum, o sırada Hikari'yle beraber çalışma salonuna dönmüştüm.
"Neyi buldun, hadi söyle!" Dedim heyecanla.
Ellerini uzattı, sonra gülümsedi.
"Tüm gücümle savaşmanın yolu!"
Yanına yaklaştık, sonra devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Japonya'da bir türk kızı 《 BNHA hikayesi 》 [TAMAMLANDI]
FanficBir türk japonya'ya gelse ne olurdu? Üstüne bir de UA'ye kabul edilse? Bunu öğrenmek için hikayeyi okuyun ^-^ Kapak tasarımı @AydakiSakuraaa 'ya aittir ♡-♡