Yasal uyarı: Bu hikaye gece saatlerine kadar beyin öldürerek yazılmıştır. O yüzden beyin eksikliği içeren yerleri mazur görünüz.
Bmbxhlgkzgzkgzgz çok ciddi bir konuşmaydı, nerede kalmıştık?"Bunlar...Villain'ler."
Elli adamın yanında iki tane beyinli yaratık çıktı, profili görüyoruz:
Neyse, hepimiz balina görmüş muz gibi apışıp kaldık.
"Ne sandınız dingiller, ders programı çaldık biz! All Might'ı nereye sakladınız biz onu arıyoruz!?" Dedi elli adam. (Ismini öğrenene kadar ea dicem artık)
Aizawa küfretti, ki türkiye'de olsa mahkemeye verirler. Ayıp hocam ayıp öğrencilerin yanında küfür edilir mi?
Saçma yaratıklar üstümüze üstümüze gelmeye başladı, ea'da mırıl mırıl bir şeyler konuşuyordu da, halk dili işte, bi halt anlamadım.
Aizawa bizi tahliye edip savaşmaya kalkınca, sazan Izuku hemen atladı.
"Kendiniz mi savaşacaksınız onlarla?! Özgünlüğünüz silim, ama düşmanları engellemeyecek!"
O sırada Aizawa'nın içinden güldüğünü duydum. Ama niye anlamadım, şu zihin okuma o kadar havalı değil anlayacağınız.
Adam resmen ninja atlayışıyla Villain'lerin arasına atladı.
"AIIAIAIAIAIAAAAAAAH!!" Diye bağırdım, havadan twitter kuşu indi, hepimizi alıp güvenli bir yere götürdü.
Dermişim -,-Öyle bir şey olmadı tabi.
Aizawa içinden ayrı bir şey çıkmış gibi dövüşmeye başladı, mortal kombat neymiş ulann?!
Bir dakika içinde önüne geleni pert ediyordu, boşuna öğretmen değil yani.
Herkes kaçarken Izuku ve ben kalmıştık, neden diye sorarsanız, Izuku ciddi ciddi bir şeyler düşünmekle meşguldü, ve ben de ona pire gibi yapışmış olduğumdan onunla oradaydım.
"Ne yapıyorsunuz siz orada!? Gelin hemen!" Diye bağırdı Iida.
Peşlerinden koştuk, ama orası da güvenli değildi. Şu portal açan ahbap önümüzde belirdi. Sonra normal normal konuşmaya başladı.
"Hajimemashite, biz Villain birliği. Buraya sizin ağzınıza etmeye geldik. All Might'ı öldürecez ama arada kaynarsınız siz de. Şimdi hepinizi geberticez siz de öyle durcaksınız okey mi?"
Tabi herkes korkudan büzüşürken Kacchan ve Kiri portal amcaya hücum etti.
"Salak mısınız lan siz gelin şuraya!!!" Diye bağırdım ama duymadılar, çünkü Bakugo bir şeyler patlatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Japonya'da bir türk kızı 《 BNHA hikayesi 》 [TAMAMLANDI]
Fiksi PenggemarBir türk japonya'ya gelse ne olurdu? Üstüne bir de UA'ye kabul edilse? Bunu öğrenmek için hikayeyi okuyun ^-^ Kapak tasarımı @AydakiSakuraaa 'ya aittir ♡-♡