1. kapitola

196 3 0
                                    

Za dva dny mám odjet do Bradavic ,ale bojím se o otce co tu bude dělat až odjedu. Přece jen už je to rok co moje matka zemřela a on se stále nevzpamatoval a je jen zahořklí svým životem. Na druhou stranu se ale strašně těšim na Draca a na své nové spolužáky ,ale taky mám zase opravdu velký strach ,že nezapadnu ,ale tak přece jen budu tam mít Draca. Takže bych to měla vše zvládnout.

Byli už skoro dvě hodiny odpoledne a my už byli po obědě. Zavolala jsme na svého otce zda už je připravený a můžeme vyrazit do Příčné ulice a vše potřebné pro mě do školy nakoupit. Z horního patra našeho domu jsem slyšela: "Ano, Týno už jdu." Už jsem viděla jak můj otec jde ze schodů dolů a ještě než sešel poslední schod řekl mi ,že mě tam bude čekat Draco ,chce mi prý pomoct s nakupováním. Začala jsme se smát a zeptala se otce:" Odkdy Draco rád nakupuje?" můj otec se jen pousmál a dodal "taky potřebuje přece nové učebnice." Poté už mi bylo vše jasné a my jsme se pomocí letaxu objevili na Příčné ulici.

Na Příčné ulici už na nás čekal Draco a jeho otec Lucius Malfoy. Můj otec a Lucius se nikdy moc v lásce neměli ,i když za posledního půl roku se docela spřátelili což mi přišlo sice zvláštní ,ale udělala mi to radost. Přála jsem si aby se můj otec zase usmíval a choval se jako dřív. Já jsem s Luciusem měla normální vztah, i když řekla bych že on mě moc v lásce tedy neměl ,ale za to matka Draca Narcissa tak s ní jsem měla moc hezký a pevný vztah. Když jsem byla už u Draca rozevřel ruce ,abych ho mohla pořádně k němu ,pevně mě obejmul jako pokaždé když jsme se viděli a ještě se k tomu hezky usmál. Jako vždy hezky voněl a byl upravený. První co mi řekl bylo jestli jsem v pořádku? Věděl moc dobře ,že po odchodu mé matky na tom nejsem zrovna úplně nejlépe ale já jsem se jen usmála a řekla jsem : "Ano, děkuju Draco." Úsměv mi opětovat a řekl mi že nejprve půjdeme koupit učebnice. Lucius a můj otec šli mezitím do Gringotovic banky.

S Dracem jsme si prohlíželi různé obchody a já jsem jen s údivem v očích koukala po všech svých budoucích spolužácích. Ndávala jsem kvůli tomu pozor a strčila jsem do nějakého kluka. Draco nikde okolo mě nebyl a já znejistila. První co ze mě vypadlo bylo : "Promiň , moc-c se omlouvám nekoukala jsem na cestu." Kluk se na mě usmál a řekl: "V pohodě nic se nestalo jsi v pořádku?" Já jsem se jen pousmála a kývla. "Já jsem Harry" představil se mi. Já jsem se mile usmála a odpověděla jsme mu že se jmenuji Týna.
"Moc mě těší Týno ty jsi tu nová?" zeptal se mě a já jen :"Proč si to myslíš?" On mi odpověděl ,že mě tu nikdy neviděl a prý by si mě určitě všiml. Než jsem stihla cokoliv říci za rameno mě chytil Draco a řekl směrem k Harrymu "hej Pottre nech Týnu na pokoji ." Vůbec jsem nečekala že Draco bude takhle
nepříjemný. "Počkej ty si Harry Potter?" řekla jsme zmateně ale oba mě ignorovali. "Pojď s ním se nebav!" dodal protivně Draco a vzal mě za ruku. Vůbec jsem nechápala co se teď stalo? Draco zašel do obchodu a mě táhl za sebou ,kvůli tomu jsem se nestihla Harrymu ani omluvit.

Draco řekl s nepříjemným hlasem ,že už všechno co potřebujeme sehnal .Nechápala jsem proč byl Draco nepříjemný a tím že už od malička jsme k sobě byli upřímný a slíbili si že nebudeme mít žádné tajemství tak jsem se ho na rovinu zeptala: "Draco proč si byl nepříjemný byla to moje vina omylem jsem do něj strčila." Draco mě absolutně nevnímal tak jsem mu jen poděkovala za věci vzala si je a zase vyšla ven. Draco udělal hned to samé a venku mě zastavil. "Nechci ,aby si se bavila s lidmi jako je Potter." odsekl hrubě a já se na něj zmateně podívala. "Ale proč? Vždyť byl moc milý?" Neodpověděl mi jen ode mě odvrátil pohled. "Nechme to být ano?" řekl a já jen zvedla koutek rtu a podívala se na něj. Následně jsem se usmála a z jeho nepříjemné tváře se náhle stal úsměv ,který mi opětoval.

Pokračovali jsme dál v Příčné ulice ,když v tom jsem v dálce zahlédla naše otce ,šli jsme k nim. Můj otec se nás zeptal jestli máme vše? "Myslím že ano" odpověděla jsem. "Dobře, a co zajít k nám na večeři Narcissa tě moc ráda uvidí dodal. " řekl Lucius. Takovouhle nabídku jsem od něj nečekala ,ale vykouzlilo mi to hned úsměv na tváři. Podívala jsem se na svého otce jestli můžeme tedy jít? Ten se jen pousmál a přikývl. Pomocí přenášedla jsme se pak přesunuli před Dracův rodinný zámek.

Doufám ,že se vám první kapitola líbila budu moc ráda za váš názor. Nezapomeňte sledovat můj ig @_tynkaa.e_💛

*kapitola lehce přepsána*

Ve všem spoluKde žijí příběhy. Začni objevovat