Draco šel napřed do jídelny a já se stavila ještě do pokoje pro jídlo ,abych ho mohla odnést do kuchyně. Po cestě jsem snědla svoji snídani a pak jsem šla přímo do jídelny. Vešla jsem do jídelny kde si Draco s Narcissou povídali. Přisedla jsem si k nim a začala jsem jíst i když jsem moc hlad neměla. S Dracem jsme se rychle nasnídali a později jsme se rozloučili s Narcissou. Poté jsme se pomocí letaxové sítě přemístili na nádraží King's cross.
Prošli jsme nádražím na nástupiště 9 a 3/4 kde byl ,ale hrozný zmatek. Všichni různě probíhali s kufry,loučili se svými rodinami a hledali své spolůžáky. Očima jsem projížděla dav lidí jestli někde nezahlédnu Harryho,Rona a Hermionu ,ale marně. V tom zmatku nebylo možné někoho najít. Draco si mě mezitím přitáhl za bok k sobě a společně jsme prošli mezi lidmi. Odnesli jsme naše kufry a následně vlezli do vlaku. Cítila jsem jak se za námi každý ohlíží a nebylo mi to úplně příjemné. Jako kdyby nás všichni probodávali pohledem nebo minimálně spíš mě. Přece jen jak už jsem minule viděla tak ostatní z Draca měli respekt.
Procházeli jsme vagóny až jsme došli před zmijozelský vagón. Zastavila jsem se a chtěla jsem si jít sednout vedle do kupé jako minule ,když v tom mě Draco chytil za ruku a řekl se smíchem: "Kam si myslíš že jdeš?" "No sem do kupé kam bych jinam šla?" "No to teda ne." dodal a já svraštila své obočí. Hlavou mi jen naznačil ,že s ním mám jít asi do zmijozelského vagónu. "Počkej já tam ,ale přeci nemůžu nejsem ze Zmijozelu?!" řekla jsem zmateně a on nad tím pokroutil očima. "Prosimtě nech toho. Nenechám svoji holku sedět tady jen pojď ano." řekl ,vzal mě za ruku a vešel do vedlejšího vagónu. Všichni ve vagónu mi věnovali své zmatené pohledy někdy i dost nepříjemné ,nebylo to dvakrát příjemné. Ale jakmile si všimli ,že mě Draco drží za ruku začali si znovu povídat a dělali jakoby nic. Sedli jsme si k prázdnému stolu ,ale v tu chvíli si z vedlejšího stolu si k nám přisedla Pansy a Blais . Neměla jsem zájem si s Pansy a Blaisem povídat celkově moc nejevím zájem se bavit s lidmi ze Zmijozelu. Většina se všem akorát vysmívá ,myslí si o sobě bůh ví co a tak podobně. Kvůli tomu jsem tady ani nechtěla být ,ale tak Draco to tak chtěl tak pro jednou to snad zvládnu. Vyndala jsem si proto raději knížku z tašky a začala si číst. Draco si mezitím povídal s Blaisem ,Pansy se moc do jejich rozhovoru nezapojovala jen se většinou smála nebo něco málo řekla. Najednou mi Draco dal letmou pusu na tvář. "Draco." řekla jsem a pohledem mu naznačila jako co to bylo ,on se nad tím ale jen zasmál. Pokroutila jsem nad tím očima a začala jsem si znovu číst ,Draco mě mezitím chytil za stehno. V klidu jsem si četla když v tom jsem začala cítit jak se mi Draco dostává pomalu pod šaty. Chytil jsem jeho ruku a odtáhla ji. Podívala jsem se na něj ,naklonila jsem se k němu a řekla: "Ani to nezkoušej". Oba jsme se trochu zasmáli, já si potom pokračovala ve čtení a Draco v povídání. Překvapuje mě jak je Draco odvážný.
Cesta nám uběhlo celkem rychle. Konečně jsme vyšli z vagonu a mířili přímo ke kočárům ,když v tom jsem konečně zahlédla Harryho,Rona a Hermionu. Rozběhla jsem se k nim. "Ahoj všichni" pozdravila jsem je. Všichni mě pozdravili zpět a každý z nich mě objal ,ale ani nevím bylo to takové jiné přivítání než na jaké jsem od nich byla zvyklá. "Jak jste se měli?" "Jo dobrý co ty" odpověděla mi Hermiona a já jsem ji odpověděla že moc fajn a otočila jsem se na Draca. Tvářil se dost naštvaně."Ach jo, hele tak já zase budu muset jít uvidíme se teda na koleji ano? Zatím ahoj. "dodala jsem a odešla přímo za Dracem."Co je Draco?" "Nic" řekl protivně a mě bylo všechno hned jasné. "Ach jo" řekla jsem a chtěla jsem odejít ,ale chytil mě za ruku. "Kam zas jdeš?!" "Ke kočárům" "Tak snad ne beze mě." řekl dal mi pusu na tvář a byl zas v pohodě. Pokroutila jsem nad tím oči ,a pak jsem společně pokračovali ke kočárům. Ty jeho rychlé změny nálad mě štvali.
Kočáry nás odvezli do hradu ,takže jsem se poté rozloučila s Dracem a odešla s lidmi z Nebelvíru přímo do naší koleje. Přijeli jsme asi hodinu před večeří ,takže jsem si nejprve vybalila věci, převlékla se do hábitu a pak jsem se zašla podívat do knihovny. Nechtěla jsem moc zůstávat v koleji byl tam hrozný blázinec i když v naši koleji to není nic neobvyklého. Došla jsem do knihovny v které nikdo nebyl a půjčila jsem si knížku o černé magii a lektvarech. Sedla jsem si dozadu ke stolu a začala jsem si dělat nějaké výpisky o lektvarech ,protože z nich máme zítra psát a lektvary mi fakt nejdou. Měli jsme se to naučit přes to volno ale nějak mi to vypadlo. "Ahoj" ozvalo se za mnou a já poznala že je to Draco. Otočila jsem se a pozdravila ho zpět ,on si následně ke mě přisedl. "Ty se už teď učíš? To nemyslíš vážně?!" řekl se smíchem a já pokrčila lehce rameny. "To teda ne!" dodal a v mžiku mi vzal učebnici. "Draco?! Co to děláš?" řekla jsem nějak bez nálady. "Nebudeš se teď učit. Budeš mít na to čas potom." "Draco prosím vrať mi ji." řekla jsme už trochu vážně ,ale on se jen zasmál. Pokusila jsem se mu jí vzít ,ale bylo to úplně zbytečné. "Chceš ji?" řekl a dal ji nad sebe. "Ale noták?!" řekla jsem už se smíchem. Stoupla jsem si na špičky a pokusila jsem se mu ji vzít. V tu chvíli mě chytil za boky otočil a přitlačil ke stěně. Zabolelo to. Políbil mě a řekl: "No a nechceš dělat něco jiného než se učit?" "Jako co?" řekla jsem se smíchem ,ale moc dobře jsme věděla kam tím míří. "No..." dodal a začal mi pomaloučku projíždět po těle a líbat mě. Odtrhla jsem ho od sebe a dodala jsem ,že tady přece nemůžeme ,že sem může kdykoliv někdo přijít. Nad tím jen tak pokroutil očima a začal mě líbat o něco vášnivěji. Vzal mě za zadek a odnesl mě ke stolu kde jsem si předtím psala výpisky a položil mě. Líbal mě ,když v tom jsme zaslechli jak spadli kousek od nás knihy. "Někdo nás asi viděl." řekla jsem trochu se strachem a Draco jen pokrčil rameny jak kdyby mu to bylo úplně jedno. Chtěl mě znovu políbit ,jenže to jsme ho od sebe už odtrhla a řekla: "Draco ne dost." "Dobře promiň tak se půjdeme tedy učit?" zeptal se a já lehce přikývla. Slezla jsem ze stolu, trochu jsem poklidila a pomoci hůlky vrátila spadlé knihy zpět do poliček. Sedla jsem si s Dracem zpět ke stolu, vzala jsem si knihu o lektvarech a každý jsme si začali dělat výpisky. Nebo já si je psala Draco mě spíš jen pozoroval jak si je píšu.
Když byl čas večeře neměla jsem hlad a tak jsem nechala Draca odejít do jídelny samotného. Pokračovala jsem v klidu ve výpiskách když v tom: "Můžu si přisednout?" otočila jsem se a stála tam Lenka. "Jistě" odpověděla jsem ji a dala na stranu nějaké věci ,aby měla místo. "Taky nemáš hlad?" zeptala se. "Nene nemám no a hlavně se potřebuju naučit na ten test z lektvarů." odpověděla jsem ji mile a usmála se.
Různě povídali ,říkala mi třeba co dělala o tom volnu a já jsem jí to pak řekla také .Řekla jsem ji ,ale jen něco málo detaily jsem ji říkat nechtěla. Lenka mi přijde moc fajn a mám ji ráda ,ale neznáme se až tak dobře a navíc myslím si že některé věci by hlavně měli zůstat jenom mezi mnou a Dracem. "Hele Týnko co je mezi tebou a Dracem?" zeptala se mě v mžiku a já se malinko začervenala. "No..." "Ahoj holky" přerušili mě v mžiku Harry,Ron a Hermiona ,který právě přišli z večerě. ""Ahoj" pozdravila jsme je zpět a usmála se. "Proč jste nebyli na večeři?" zeptal se nás Ron. "Neměli jsme hlad" odpověděla jsem. "Hele musím už na kolej tak ahojky" rozloučila se s námi Lenka. Hermiona a Harry si ke mě přisedli a Ron se opřel o zeď. "Co to děláš?" zeptala se mě Hermiona. "Učím se na test." "Zatraceně jaký test?!" ozvalo se od Rona a já i Hermiona jsme se začali smát. "Z lektvarů" dodala jsem. "Ale tak stejně za týden budeme mít nového učitele." dodal Harry a já nechápala o čem to mluví. "Co?" "Jo aha já zapomněl promiň. No na večeři nám Brumbál říkal co se teď změní no a jedna ze změn je ,že má nějak za týden odejít profesor Lupin nahradí ho Snape a místo Snapa přijde profesor Křiklan." "Proč?! Vždyť profesor Lupin je dobrej učitel." dodala jsem. Harry nad tím jen tak pokrčil lehce rameny a pak se podíval na Hermionu a Rona. Podívala jsem se na ně a vypadli jako by se mě na něco chtěli zeptat. Když v tom řekl Ron "Zeptejte se ji ona to pochopí" "Cože?" řekla jsem zmateně a Hermiona pokračovala "Hele Týnko...?" "Ano copak?" "No víš co si..." "No?" "Ahh" povzdechla si a já svraštila své obočí. "Co si dělala v příčné ulici u Borgin a Burkes?"vyklopí na mě Harry a já se zarazila. "Co jak víte? Ahhh ,takže jsem měla pravdu." "Co?"ozvalo se od Rona. "...Tenkrát když jsem tam byla viděla jsem někoho v obchodě u Olivandera ,myslela jsem si ,že jsem tam zahlédla vás a.. takže jste to byli vy?" "...Ano byli ale prosim teď bychom od tebe chtěli slyšet co jste tam dělali?" "No víš my..." "Potter jdi od ni pryč!" ozvalo se v mžiku z dálky a já jsem rychle ztichla a všichni jsme se podívali na stranu od které se ozvalo moje jméno. Stál tam Draco byl zase naštvaný. "Co se děje?" řekla jsem zmateně on mě vzal za zápěstí a táhl za sebou. "Stůj! Draco sakra pust mě!" volala jsme na něj ,ale on zastavil až o dvě uličky dál. Vytrhla jsem se mu a naštvaně jsem na něj zvýšila hlas co ho to zase napadlo?! "Co to s tebou zase je?!" řekla jsme protivně. "Co jsi jim řekla?" "Ježíš nic co se zase děje?!" odsekla jsem. "Určitě?!" "Jo proč bych ti lhala?!" "Dobře" řekl a trochu si oddechl. "Draco sakra co se děje? Nejsem blbá něco mi tajíš ale co?" Sklopil hlavu k zemi a mlčel. Chytila jsem ho za bradu dala mu letmou pusu na rty a dodala jsem: "Dobře Draco... tak nechceš jít třeba na astronomickou věž a v klidu si o tom promluvit?" "Ty to nechápeš já nemůžu.. nechci ,aby se ti něco stalo chci tě jenom chránit prosím věř mi!" řekl a chytil mě za ruce. "Draco jak ti mám věřit! Jak ,když mi jenom lžeš a něco tajíš furt..?" řekla jsem naštvaně a vzároveň se mi v očích začali tvořit slzy. Protřela jsme si oči a uhla pohledem. "Ne prosím..." řekl smutně ,vzal mě za bradu a otočil k sobě. Podíval se mi do očí a pokračoval: "...dobře zítra se po hodinách sejdeme a všechno ti vysvětlím ano. Teď budu muset jít." Povzdechla jsem a souhlasila. Dal mi pusu na tvář a rozloučil se mnou. Já se vrátila na své předchozí místo kde už nikdo nebyl ,vzala si své knihy a následně odešla na kolej.
Vešla jsme do koleje ,rychle jsem prošla společenskou místností a doufala ,že nepotkám Harryho,Rona a Hermionu. V té knihovně to byl fakt trapas a neměla jsem chuť ani náladu to teď řešit. Šla jsem přímo do holčičích pokojů ,byla jsem docela unavená ,takže jsem si vzala věci a odešla do dívčích umýváren. Když jsem se později vrátila do pokoje vlezla jsem si do postele ,chvilku jsem si četla a pak jsem si lehla a zavřela oči.
Omlouvám se že kapitola vyšla až teď ale tak alespoň je o něco delší😽🤍Doufám zě se vám líbí klidně mi napište na ig ohledně čehokoliv 😽💞
ČTEŠ
Ve všem spolu
FantasyDívka jménem Týna Angel přestoupí do Bradavické školy kam chodí její nejlepší kamarád Draco Malfoy. S Dracem se zná celý život .Týna časem pochopí ,že Draco k ní chová očividně i jiné city než jen přátelské. Život se ji celý obrátí vzhůru nohama a D...