Cu un capitol cu același nume mi-am început cartea aceasta. Vreau să spun că am simțit nevoia să fac din nou un capitol despre acest subiect având în vedere că părerea mea s-a schimbat și nu mai sunt o frustrată care își pierde tipul cu jigniri adresate unor oameni care nu le merită. Așa că astăzi după o pauză de 6 luni ( cred ) vom vorbi despre BTS.
Sincer, în ultimul timp singurele comentarii pe care le-am văzut despre BTS sună astfel :
" Mi-e dor de vechiul BTS atunci când nu li se urcase faima la cap. "
sau
'' BTS avea muzică mai bună în 2016. "
Eu nu înțeleg ceva, dacă nu îți mai place muzica unui artist de ce simți nevoia să lași comentarii de genul. Susțineți că îi iubiți pe băieții din BTS, dar imaginați-vă cum se simt când citesc sute de comentarii de genul pe zi. Oricât de populat este cineva aceste tipuri de comentarii îl afectează, mai mult sau mai puțin.
Acum, datorită faptului că trebuia să scriu acest capitol am mers și am ascultat toate piesele lor din 2020. Nu mi s-au părut deloc atipice BTS sau imposibil de ascultat, cum le numeau unii, ci un fel de nouă era a muzicii pe care o produc. De exemplu, Dynamite și Life goes on sunt unele dintre piesele mele preferate de la ei. Au un vibe bun care mă face să zâmbesc mereu când le ascult. Dacă Maricica de la scara 2, etajul 7 nu crede același lucru asta nu înseamnă că merg să-i tai gâtul, cum am văzut prin comentariile de pe YT de la pisele noi ale BTS.
De altfel, am văzut și mai multe chestii ( pe twitter și instagram ) care vorbeau despre caracterul lor. Despre cum Yoongi ar fi împins un fan sau Jin care a refuzat să dea un autograf cât era la o farmacie. Îi numeau oameni groaznici pentru ce? Pentru faptul că fanul ăla mai avea puțin și sărea pe Yoongi sau pentru că Jin era la o farmacie și se săturase de fanii obsedați? Sunt și ei oameni, vor răbufni la un moment dat. Oricum ei au făcut atât de multe donații și au ajutat atât de multe persoane doar cu muzica lor, încât această discuție nici nu ar trebui să existe.
Nu ar trebui să le discreditați personalitățile pentru faptul că nu vă place muzica lor.
CITEȘTI
UNPOPULAR K-POP OPINIONS | 🔖
Humordacă vrei să te cerți cu cineva, asta este cartea perfectă cover by: @onofreimaria18