Există o mare controversată când vine vorba de cine a "pavat" calea pentru industria K-pop pe care o știm cu toții astăzi. Unii zic că BTS, alții zic că ar fi Girls' Generation, iar alții că ar fi fost 2ne1. Cum mie îmi place mult drama și harța m-am gândit să îmi scriu și eu punctul de vedere în legătură cu acest subiect, poate reușesc să enervez pe cineva.
În primă fază nu înțeleg de ce trebuie să existe acestă frază. Până la urmă să spui că orice grup a "pavat" calea este o prostie foarte, foarte mare. Asta pentru că nu există un grup specific care a construit industria de astăzi. Fiecare grup care a existat a contribuit, mai mult sau mai puțin, la răspândirea fenomenului uriaș numit K-pop. Nu poți să spui că BTS a "pavat" calea pentru că a venit de la o companie mică și a ajuns atât de sus. Este o explicație teribil de proastă și fără sens. Nu toți fanii K-pop au descoperit genul acesta muzical prin BTS. Spre exemplu, eu am descoperit acest gen de muzică prin Exo și Blackpink. Am văzut un interviu în care Jihyo din Twice pomenea de BTS și vorbea despre modul în care ei au "pavat" calea lor pentru a ajunge unde sunt. Tot ceea ce sper este că cineva acea chef de glume și a pus subtitrările astea sub o frază oarecare. Și faptul că BTS nu a fost primul grup K-pop care să ajungă la numărul de 1B de vizualizări a făcut mulți fani să spună că Blackpink a "pavat" calea, ceea ce este iar greșit.
Acum sincer vorbind, cel mai mult consider că au făcut grupurile și idolii din a două generație. Ei au avut un impact imens mai întâi asupra Coreei și după a Asiei. Ceea ce a făcut K-pop să fie, până la urmă, K-pop. Consider că a treia generație a răspîndit K-pop mai mult în America și Europa, pentru că în Coreea treaba era deja făcută. Simt că a patra generație va avea un impact imens asupra industrie ducând-o în altă era. Una care că fi și foarte bună de altfel.
În concluzie, nimeni în special nu a "pavat" calea pentru K-pop.Dacă nu că convine părerea mea să știți că nu îmi prea pasă pentru că nu mi-o voi schimba.
CITEȘTI
UNPOPULAR K-POP OPINIONS | 🔖
Humordacă vrei să te cerți cu cineva, asta este cartea perfectă cover by: @onofreimaria18