G-DRAGON AND JENNIE

185 22 10
                                    

bună seara și bine v-am regăsit. după trei luni în care am amânat publicarea acestui capitol m-am decis că a venit timpul să scriu în sfârșit.
după cum știți, sau nu, jennie din blackpink și g-dragon din bigbang sunt quote on quote împreună. sincer, când am auzit acest lucru îmi venea să mă arunc de la geam. nu datorită faptului că sunt geloasă sau alte nebunii de acest fel, ci pentru că hate-ul și amenințările pe care jennie urma să și le primească erau cu tona. ambii sunt din aceeași agenție, YG ENTERTAINMENT. o companie cunoscută ca fiind foarte discretă despre viața artiștilor săi, ceea ce mă bucură enorm. anyways, cuplul a fost dat "în gât" publicului de către dispatch (o mare de oameni mizerabili care nu fac altceva decât să spioneze celebritățile coreene). acum având în vedere că v-am făcut un fel de introducere spre subiect, haide să vă spun ce cred eu despre toată nebunia asta fără noimă.
cu toții știm că jennie a format un cuplu și cu kai (exo) ceea ce îmi permite să compar cele două relații. chestia dinte jennie și kai părea de 100 de ori mai plauzibilă, nu ca cel dintre ea și g-dragon. de ce spun că ăsta nu mi se pare un lucru plauzibil? ei bine, având în vedere că lumea îi ship-uia mai mereu pe jennie și GD și era destul de evident că voiau să îi vadă împreună, YG le-a dat ce își doreau. a lăsat dispatch să dea de știre lumii. plus, pozele publicate de dispatch nu au nici un sens. în timp ce nimeni nu și-ar fi imaginat nimic de jennie și kai. când GD pe un motor și jennie coborând dintr-o mașină înseamnă că se întâlnesc? de altfel, foarte multe scandaluri au loc acum în lumea k-pop-ului, ceea ce mă face să cred că toate s-au iscat pentru a acoperi ceva. acel ceva fiind un lucru rău despre o persoană sau un secret al industriei, rămâne de văzut.
poate pare aiurea că spun aceste lucruri dar mi se pare cea mai plauzibilă idee, de altfel, am un sentiment că jennie și kai sunt de fapt încă împreună și toată nebunia de relație dintre ea și GD este doar pentru marketing.
scuzați eventualele greșeli gramaticale. dacă cineva are alt punct de vedere este bine venit să și-l exprime, respectuos, în comentarii.

UNPOPULAR K-POP OPINIONS | 🔖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum