După cum era de așteptat trebuia să se mai întâmple o nenorocire în acest an ca să ne mai zguduie puțin.
Wonho a părăsit trupa Monsta X pentru că a fost acuzat de consum de droguri în anii 2012-3013.
Totul a început acum 7-6 ani când Wonho și Jung Da-eun se aflau în casa lor.
Aceștia s-au întors acasă după ce Wonho i-a arătat prietenului său (pe acea vreme prietena sa) că are un pachet cu marijuana. Jung Da-eun l-a întrebat de unde a făcut rost de acel pachet, în schimb, fost star a vrut să țină secret locul de unde și-a procurat "praful fericirii".
Un anume Jo care se află în dressing-ul lui Jung Da-eun pentru a împrumuta o curea a auzit toată discuția rămânând uimit.
Acest Jo nu a spus ceea ce a văzut în acea zi până când anchetatorii au venit pentru a-l audia.
Chiar dacă Jung Da-eun și Jo sunt în centre diferite de reabilitare, declarațiile lor s-au potrivit.
Tot ceea ce le-a rămas polițiștilor de făcut este să rezolve "cazul".
Războiul dintre cele două tabere (monbebe și Jung Da-eun) nu s-a terminat prea repede pentru că iubita lui Jung Da-eun a pus paie paie pe foc făcând câteva postări neadecvate.
Numele său este Han Seo Hee și a participat la mai multe show-uri de televiziune.
Cei doi au primit multe comentarii instigatorare la ură, dar au adunat și un număr mare de urmăritori peste noapte.
Simpla mea părere este că fanii Monsta X au dus prea departe tot.
Nu cred că Wonho a intrat în acest r***t pentru că cei doi îl urăsc.
Este clar că a consumat droguri, că nu și-a plătit chiaria, sau că a furat obiecte din casa lui Jung Da-eun în schimb fanii nu vor să accepte și asta mi se pare o prostie.
Acceptă odată că oppar al tău nu-i perfect și că a făcut o greșeală, mai mult sau mai puțin, letală pentru cariera sa.
Nu spun că dacă a făcut o greșeală trebuie decapitat, este omenește să greșești, în schimb jumătate de populației consideră că Wonho nu a făcut nimic.
Toți fanii vorbesc de parcă Wonho a stat închis în sala de dans toată viața lui, de parcă nu a avut o adolescență tumultoasă, de parcă nu și-a trăit viața.
Cred că ar trebui să înțeleagă faptul că toată cariera și faima lui Wonho și-a atins cotele.
Plus că s-au luat și de Jung Da-eun pentru că face parte din comunitatea LGBT Q.N/A:
dacă opinia mea nu vi se pare la locul ei sau de prost gust este fix problema voastră pentru că eu nu am de gând să mi-o schimb
CITEȘTI
UNPOPULAR K-POP OPINIONS | 🔖
Humordacă vrei să te cerți cu cineva, asta este cartea perfectă cover by: @onofreimaria18