Opinii random pt. 3

360 18 120
                                    

Aș face o introducere cum fac de obicei dar chiar nu am vreo ideea despre ce aș putea spune. Anyway, ideea este că voi înșira câteva opinii care nu sunt destul de ample cât de rezulte un capitol întreg. Dacă vă ofensați nu este problema mea.

1. După terminarea contractului cu YG, Jennie va resemna contractul. Restul membrelelor vor pleca de la companie marcând pământul.

2. Big hit nu poate fi considerată o agenție sun BIG3. Nu au avut decât un grup care să se ridice la nivelul de icon. Probabil pe viitor își vor face un nume mai mare.

3. Gugudan nu va mai sta mult în industrie având în vedere evenimentele petrecute.

4. Nici un membru în BTS nu este underrated, poate uitați de fani din când în când, dar nu underrated.

5. Red Velvet nu va mai avea decât un comeback până în 2021, atunci când grupul se va despărți.

6. Vocea lui Soyeon din (G)I-dle nu mă încântă. Mi se pare mult prea "rățoită".

7. Nu este nevoie ca Itzy să își schimbe conceptul.

8. Somi se va pierde în peisaj dacă va continua să aibă un comeback pe an. Black Label ar trebui să știe că Somi nu are popularitatea celor din Blackpink, iar strategia clasică nu va funcționa.

9. Prefer mai mult rapperi decât vocaliști.

10. Aceasta nu este o neapărată opinie dar atunci când am vizionat clipul celor din BTS "dear class of 2020" am plâns ca proasta.

11. Iubesc discografia majoritatea artiștilor din a patra generație.

12. YG are cei mai buni rapperi.

13. Adevărata componență a Iz*one are trebui să debuteze. Iubesc toate membrele, dar nu este corect față de cele care trebuiau să debuteze.

14. Pledis are cele mai bune sub-grupuri din industrie.

15. Soyeon a ruinat reputația (G)I-dle datorită controversei cu "ethnic hip".

16. Dacă va mai exista un cântec în care muzica se oprește brusc pentru a se auzi o voce care vorbește un minut întreg iau la bătaie producătorul.

17. Nu îmi place atunci când fiecare vers al unui rap se termină cu un cuvânt în engleză.

18. Nu orice cântec trebuie să aibă un break dance. Pentru numele lui Dumnezeu dacă nu m-am săturat de chestiile de genul.

19. Majoritatea idolilor o să chelească până la 40 de ani.

20. Stiliștii ar trebui să folosească fond de ten care se potrivește cu culoarea pielii idolului. Am venit să văd idolul nu o fantomă.

21. Lia din Itzy nu are o poziție de dansatoare pentru un motiv. S-a antrenat pentru a fi main vocal, nu main dancer. Așa că nu vă mai plângeți că nu știe să danseze.

22. Există idoli care nu sunt talentați în industrie. Majoritatea au debutat doar pentru că arată bine.

23. More & More de la Twice a fost diferit și interesant, dar nu pot spune că aș ascultă cântecul mai mult de două ori pe zi.

24. Peste câteva luni Blackpink va avea multiple cântece cu 1 miliard de vizualizări pe Youtube.

25. Lisa a fost ignorată de YG până a devenit cea mai populară membră.

26. Sub-pozițiile cauzează într-adevăr o groază de confuzii, dar dau mai multe oportunități membrilor în general.

27. Muzica celor din Kard este oarecum repetitivă, dar deja a devenit un stil al lor.

28. Doar pentru că un idol poate să atingă note înalte nu însemnă că ar trebui să o facă și în cântece.

29. Poziția de visual nu este atât de nefolositoare pe cât oamenii o fac să pară. Ajută grupul să câștige popularitate una peste alta.

30. Colaborările dintre artiștii K-pop și cei Pop își au rostul. Ajută în marketing, așa că oamenii ar trebui să se oprească din a se plânge.

31. Nici un grup pe lumea asta nu va mai avea succesul celor din Blackpink sau BTS.

Edit: dacă din când în când mai greșesc câte un cuvânt sau o traducere vă rog să îmi atrageți atenția, aici în comentarii. Nu să puneți prin alte locuri ale acestei aplicații crezându-vă superiori. Mulțumesc.

În final vreauspun că:
HATERS GONNA HATE, POTATOES GONNA POTATE.

UNPOPULAR K-POP OPINIONS | 🔖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum