Roleplay

269 25 24
                                    

Bună ziua dragele mele curci bete. După o perioadă mirobolantă de două săptămâni în care nu v-am violat ochii cu nimic scris de mine mi-am spus că este timpul să vă chinui puțin. Subiectul de astăzi este roleplay-ul. Roleplay-ul constă, în teorie, în folosirea imaginii unei persoane publice pe Instagram. În cazul nostru idolii K-pop. După cum și eu am un cont de roleplay, consider că sunt în mare măsură să abordez acest subiect.
Probleme cu roleplay-ul:
1. Te urmăresc toți indienii posibili.
2. Dai de persoane care vorbesc cu tine doar datorită personajului pe care îl ai (ex. Jungkook, Rosé, Jisung, etc.)
3. Găsești mulți care vor prieteni dar sunt seci că dracu.
4. Junglă online, toată lumea vânează pe toată lumea.
5. Cupluri peste cupluri. Nici nu mai contează că ei vorbesc cu alte 10 persoane.
6. Aparent trebuie să ai un profil aestehtic.

Avantajele roleplay-ului:
1. Prieteni noi cu carul.
2. Dai de mulți caterincă.
3. Poți să te exprimi foarte liber datorită faptului că nu îți folosești propria imagine.
4. Vorbești cu cine vor mușchii tăi.

Probabil ați observat că sunt mai multe probleme decât avantaje. Ei bine, acest lucru se datorează și faptului că unii nu sunt așa prietenoși cu tine. Am cunoscut o persoană prin 2018 care avea același personaj ca și mine. A făcut spume la gura, mi-a dar report și mi-au închis contul. Există mulți geloși pe acolo deci nu este un loc prea sigur.
Poate vă întrebați ce legătură are asta cu K-pop. Ei bine, aceste conturi în majoritatea cazuror ajung la idoli sau manageri. Nu mulți idoli au vorbit despre asta în schimb am văzut un interviu al unui idol care provenea de la o companie mai mică, iar cineva a făcut un cont de roleplay cu acest idol că personaj. După un timp contul de roleplay avea mai mulți urmăritori decât cel oficial. Deținătoarea contului de roleplay nu ar fi afirmat niciodată că este un cont de roleplay sau cel oficial așa că agenția nu a putut să ia măsuri legale.
Una peste alta ro rp este un loc destul de sigur dar și toxic. Dacă aveți probleme cu nervii sau sunteți exagerat de sensibil ni v-aș recomanda NICIODATĂ să vă faceți un cont de roleplay sau măcar să intrați în vorbă cu vreun deținător al acestora.








Pe data viitoare curcile mele bete.
N/A: dacă v-a deranjat ce am spus în acest capitol nu mă interesează.

UNPOPULAR K-POP OPINIONS | 🔖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum