După cum a anunțat YG ENT. BlackPink va avea un comeback în iunie. Mai presus, vor lansa câte un M/V în fiecare lună a verii și în Septembrie vor avea primul lor full album. Pare un miracol, așa-i? Date fiind aceste anunțuri m-am gândit să împărtășesc cu voi ce îmi doresc să văd în următorul comeback. De la concept până la culorile pentru părul lor.
1. Vreau ca acest comeback să fie unul matur. Nu ceva dark sau girl crush, doar ceva matur care să îți încânte ochiul.
2. Ar fi extraordinar dacă (,) culorile predominante ar fi pastelurile.
3. Mi-aș dori ca melodia să fie despre orice altceva în afară de dragoste. M-am săturat de melodiile care vorbesc într-una despre dragoste.
4. Văd coregrafia ca pe ceva complex cu multe mișcări ale mâinilor.
5. Mi-aș dori să existe și câteva secvențe în M/V filmate undeva pe un câmp plin
de flori.6. Per total mi-aș dori să predomine un aestethic vintage sau retro.
7. Nu îmi doresc ca fetele că aibă un machiaj prea intens.
8. Nu îmi doresc neapărat ca Rosé să aibă părul negru. Ba din contră, vreau că fetele să aibă niște culori deschise ale părului ( în afară de Lisa). Poate chiar și păr scurt.
9. Nu mai vreau să aud în viața mea același structură ca la D×4 sau Kill this love.
10. Dacă Jennie nu va fi tratată ca un main rapper mă arunc de la parter.
11. Ar fi EXTRAORDINAR dacă Jisoo și Rosé ar cânta o parte împreună.
12. Dacă la refren mă mai lovește un beat drop în fața mă arunc de la parter a doua oară.
13. Lisa ar trebui să aibă un dance break.
14. Vreau ca Jisoo să aibă un cadru din acela WOW care să te lase cu gura căscată.
15. Mi-ar plăcea la nebunie dacă versurile ar fi despre călătoria lor în viață până acum.
16. Outfit-urile lor ar trebui să fie unele mai confortabile și care să le permită să execute mișcări fluide.
17. La refren ar fi cel mai bun lucru întâmplat vreodată dacă am auzi vocea unei dintre vocaliste cântând.
Imagini care coincid cu ce m-am gândit eu overall :
CITEȘTI
UNPOPULAR K-POP OPINIONS | 🔖
Comédiedacă vrei să te cerți cu cineva, asta este cartea perfectă cover by: @onofreimaria18