Wendy din Red Velvet a căzut pe scena SBS în timpul repetițiilor pentru festivitate, de la 2,5 metri.
Dispatch a menționat că Wendy va avea nevoie de cel puțin șase săptămâni de tratament după ce va primi diagnosticul de la medici. Ea are fractură la șold și la încheietura de la mâna dreaptă și are fractură și la obrazul drept. De asemenea, este plină de de vânătăi pe tot corpul. Probabil că va avea nevoie de câteva luni să se vindece complet. Potrivit personalului spitalului, niciun diagnostic precis nu poate fi oferit în acest moment din cauza inflamațiilor extrem de puternice pe care le are în urma căzăturii. Așa că echipa medicală care se ocupă de ea vor pune accent pe recuperarea treptată a lui Wendy, până când vor putea un diagnostic corect și un plan de recuperare.
Tot acest eveniment a arătat cât de incapabil și iresponsabil este staff-ul de la SBS. Vestea că Wendy a căzut rănindu-se grav a circulat printre idolii care urmau să aibă o performanță pe scenă, frica și neliniștea lor sporind.
De altfel, activitățile grupului au fost anulate. Posibilitatea ca Wendy să nu mai poată dansa din cauza acestui incident se i-a în considerare.
Din cauza SBS grupul Red Velvet ar putea avea doar 4 membrii în viitor.
CITEȘTI
UNPOPULAR K-POP OPINIONS | 🔖
Humordacă vrei să te cerți cu cineva, asta este cartea perfectă cover by: @onofreimaria18