Dacă nu știți cine este Oli London cred că trăiți sub o piatră. Acest bărbat este popular și în afară industriei K-pop, apărând în majoritatea show-urilor care au subiect operațiile estetice. Creatura asta încearcă să semene cu Jimin din BTS apelând la tot felul dr operații și nebunii. Ulei Londra ăsta are vreo 30 de ani și mulți neuroni lipsă. Povestea lui a început când a devenit un student în Coreea de Sud și a aflat ce este K-pop. El susține vehement că este un fan BTS încă din 2013 (anul în care aceștia au debutat) fiind fermecat dr frumusețea răpitoare a lui Jimin. Cu timpul dorința lu' Ulei de a arăta ca Jimin a crescut până în momentul în care a apelat la operați estetice și spre ghinionul nostru și al lui nu s-a mai oprit.
Modul în care arată poate speria pe oricine. Iar, mai nou, cochetează cu muzica. Nu am de gând să vă pun o melodie de a lui aici pentru că o să rămâneți surzi. Ulei dorește să colaboreze cu BTS pentru o melodie și chiar a luat legătura cu Big Hit, noroc că cei de acolo au destui neuroni încât să îl ignore. El nu îl idolatrizează numai pe Jimin, Londra are o pasiune și pentru Felix din Stray Kids. Noroc că fanii trupei l-au luat repede la bețe și creatura a încetat să îi pronunțe numele. Toți fanii K-pop care s-au întâlnit cu el au împărtășit că Ulei este foarte drăguț cu toți, deci sufletul care zace în omul ăsta este unul foarte bun. De revenit în viața ăsta probabil nu își mai revine, da' ce contează este că nu a intrat peste Jimin în hotel la duș.
CITEȘTI
UNPOPULAR K-POP OPINIONS | 🔖
Humordacă vrei să te cerți cu cineva, asta este cartea perfectă cover by: @onofreimaria18