Mark & NCT dream

260 25 12
                                    

După cum tot neamu' și haremu' lui Nicolae Guță știe, Mark se întoarce în NCT dream. O veste care m-a șocat și pe mine de altfel, în schimb care nu mă prea încântă. În acest mirobolant capitol vă voi prezenta motivele pentru care eu nu îl văd pe Mark în NCT dream din nou.

1. Va performa până la epuizare
Cu toții știm cât de grandioase sunt performanțele idolilor din SM, în schimb, imaginează-ți că ești în 3-4 grupuri și că trebuie să fi mereu pe faza  ca să nu te mai trezești și în cel de al cincilea grup. Este epuizant să fi în mai multe locuri odată, iar Mark vă face acest lucru dacă este din nou membru NCT. Nu vreau să îl văd leșinat pe vreo scenă sau să aibă nevoie de spitalizare datorită epuizării și muncii continue. Chiar dacă NCT dream funcționează acum asemănător cu NCT U, cu toții știm că Mark vă fi prezent în aproape fiecare proiect pe care îl vor face.

2. Mark va lua toată atenția celorlalți membri
Haide să fim serioși, cu toții știm că popularitatea lui Mark este imensă. Asta rezultând faptul că nici un membru nu va putea să mai iasă în evidență după întoarcerea lui. Ne vom întoarce din nou la momentele acelea când Mark vă cânta 40% din cântec și Hyuck 20%, iar restul ce mai apucă. Oricât de mult îl apreciez eu pe Mark și munca pe care o depune, tot nu îmi place ideea ca el să facă jumătate de performanță și să cânte altă jumătate de piesă.

3. Mark nu se mai potrivește în vibe-ul pe care NCT dream îl emană
După ce am stat să mă gândesc o perioadă lungă de timp am realizat că eu pe Mark nu îl mai pot vedea că un membru NCT dream. Pentru mine el emană altă energie, ceva diferit, (care nu este un lucru rău) ceva care nu se mai încadrează în normă. Nu mi-l mai pot imagina pe Mark cântând o melodie de la NCT dream. Mă gândesc ce părți din cântecele în care inițial nu a participat îi vor fi atribuite și nu văd nimic care i s-ar potrivi. 

În final, doresc să spun că știu cât de mult contează Mark pentru băieți și cât de mult i-a ajutat atunci când aveau nevoie. Știu tot ce a făcut. Dar consider că în ciuda lipsei lui ca membru oficial el a fost mereu alături de ei, și putea face același lucru în continuare.

UNPOPULAR K-POP OPINIONS | 🔖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum