După cum probabil știți eu am mai făcut o serie de acest gen, care sper surprinderea mea a dus-o foarte bine, așa că m-am gândit să fac încă un capitol. Mai am câteva păreri pe tavă care nu sunt atât de dezvoltate încât să dezvolte un întreg capitol.
1. Ateez meme song a fost unul dintre cele mai bune lucruri care s-au întâmplat în 2020.
2. Următoarele generații de idoli ori o să o dea în bară rău de tot, ori o să facă fenomenul K-pop ceva global.
3. Ting Ting Ting este cel mai bun cântec scos de Itzy pe piață.
4. Nu fiecare trupă are nevoie de un rapper.
5. Vreau să îi rup gâtul acelei doamne care și-a fluturat 🍒 în fața celor din WayV și SuperM. Sper să nu facă așa ceva și la concertul NCT dream. (concerte online)
6. Urăsc conceptele "secsi". Mă traumatizează.
7. Blackpink va avea un comeback enorm în iunie datorită lipsei lor de activitate din ultimul timp.
8. Chiar dacă în piesa Maybe ShuHua nu cântă nici o secundă, piesa este un masterpiece.
9. Doar pentru că un idol este timid nu înseamnă că nu are personaliate.
10. Eric Nam este o figură plăcută și amuzantă, care ar trebui să o ducă mai bine în muzică.
11. Mamamoo ocupă unul dintre cele mai bune grupuri din industrie.
12. Va exista mereu o inegalitate între femei și bărbați în industrie.
13. JYP nu este o companie atât de bună pe cât pare. Twice a performat până la epuizare.
14. Unii producători nu pot scrie cântece în engleză.
15. Pozele unwhitewashed sunt efectiv o bucată de aur.
16. Majoritatea "scandalurilor" din industrie nu sunt nici măcar scandaluri.
17. Lana nu va sta prea mult în industrie.
18. Glumele despre culoarea pielii lui Kai din Exo sunt foarte rasiste.
19. Nu toate grupurile sunt atât de nebune și amuzante pe cât fanii lor îi fac să pară. Nu fiecare grup este făcut să aibă câte un membru crakhead (sau cum se spune).
20. Show-urile din sfârșitul anului nu mai sunt despre muzică. Sunt despre popularitate, războaie între fandom-uri și câteodată chiar despre politică.
21. Privilegiul BIG3 există. Haide să fim sinceri, nu este ca și când un grup de la o companie mică are succes imediat. Mai ales dacă strategia se marketing este proastă.
22. Longevitatea în K-pop este inexistentă.
23. Încă râd când îmi aduc aminte de Soyeon și "Ethinc Hip".
24. Companiile ar trebui să își educe idolii înainte să debuteze.
25. Artiștii K-pop în show-urile americane sunt mai stănjeniți decât mine când stau în autobuz lângă un băiat.
26. Doar pentru că un idol de sex feminin nu zâmbește mereu nu înseamnă că nu este respectuoasă.
27. Grupurile temporare sunt o prostie.
28. Personalitatea lui J-hope pare făcută în fabrică. Încercă mereu să facă oamenii să râdă comportându-se că un prostuț. Devine enervant.
29. Industria în sine devine foarte generică. Totul seamănă între el, ceea ce mă deranjează.
30. Colaborarea dintre John Legend și Wendy ar fi trebuit să ajungă mai departe. ADICĂ, JOHN LEGEND FRATE.
31. Îmi place să aud ritmuri de tropical house chiar dacă nu mai este un "trend".
32. Doar pentru că un cântec nu este foarte popular nu înseamnă că este un cântec prost.
33. Cine naiba i-a lăsat pe cei din SM să îi numească pe SuperM THE AVENGERS OF K-POP? Cine?
34. Vreau că Jennie să încerce să își vopsească părul altă culoare în afară de șaten.
35. Fiecare stilist, make-up artist, coregraf sau orice alt om din spatele culiselor are preferatul lui în companie (dintre idoli, actori, etc)
În final vreau să vă spun că
HATERS GONNA HATE POTATOES GONNA POTATE.
CITEȘTI
UNPOPULAR K-POP OPINIONS | 🔖
Humordacă vrei să te cerți cu cineva, asta este cartea perfectă cover by: @onofreimaria18