Vestea cutremurătoare că Woojin a părăsit Stray Kids a surprins mulți fani K-pop, cât și mulți jurnaliști.
JYP Ent. a făcut anunțul pe data de 28 octombrie spunând :" Bună ziua, aici e JYP Entertainment.
Woojin, care a fost membru Stray Kids până în prezent, a plecat din trupă din motive personale și a terminat contractul său exclusiv.
Ne pare rău pentru că am pus mulți fani în încurcătură cu aceste știri neașteptate.
Ca rezultat, lansarea mini-albumului „Clé: LEVANTER„, care era plănuită pentru 25 noiembrie, va fi amânată pentru 9 decembrie.
Încă o dată cerem scuze fanilor care au așteptat mult.
Cerem să-l susțineți pe Woojin pe noul lui drum pe care îl va alege, de asemenea cerem încurajări pentru cei opt membri care, cu ajutorul fanilor STAY, „vor merge din nou către visele lor urmărind busola lor”.
Vă mulțumim.”
Sinceră să fiu, cred că trupa va părea incompletă fără Woojin. A fost acolo de la început și mă așteptat să fie acolo până la sfârșit, dar se pare că Destinul nu a ținut cu STAYs.
Anul 2019 poate fi acum ușor- ușor comparat cu 2017. Fanii K-pop au suferit multe pierderi dureroase una după cealaltă.
Sper doar să fie bine și să se liniștească. Aceasta este cea mai bună soluție pentru el și sănătatea lui atât fizică cât și mentală.Ne va fi dor de tine Woojin.
✧༺💛༻✧
CITEȘTI
UNPOPULAR K-POP OPINIONS | 🔖
Humordacă vrei să te cerți cu cineva, asta este cartea perfectă cover by: @onofreimaria18