Stând fără a face ceva, mă gândeam la industria K-pop. Multe subiecte mi-ai trecut prin minte, dar nici unul destul de amplu cât să fac numai un capitol despre el. Așa că în consecință m-am decis să pun câteva păreri aleatoare pe tavă.
1. Jaehyun nu este apreciat destul. Toată lumea îl cunoaște numai pentru modul în care arată, nu în care cântă.
2. În această industrie cuvintele overrated și underrated își au rostul.
3. Mark este un rapper mult mai bun decât Taeyong.
4. YG nu a forțat-o pe Rose să aibă o voce mai înaltă. Această decizie a fost făcută de ea.
5. Mereu o să existe un rău făcător în lumea K-pop.
6. Mark cară jumătate din popularitatea NCT în spate.
7. Vocaliști din BTS nu sunt atât de buni pe cât îi fac A.R.M.Ys să pară.
8. (G)I-dle este un grup foarte problematic, chiar foarte ignorant.
9. Suga este unul dintre cei mai buni rapperi din industria K-pop.
10. Lay este un dansator mult mai bun decât Kai.
11. Nici un grup nu ar trebui să aibă peste 9 membri.
12. Sincer, tind să urăsc foarte mult cei mai populari membri din fiecare grup.
13. Jisung ar putea deveni unul dintre așii NCT în viitor.
14. Jennie este un rapper bun, în schimb mai are nevoie de antrenament.
15. Doar pentru că un dansator nu încearcă toate stilurile de dans nu înseamnă că nu dansează bine.
16. Sana din Twice ar trebui să fie lead vocalist.
17. J-hope este unul cei mai buni dansatori din a treia generație.
18. Fanii celei de a doua generații se comportă ca niște bătrâni.
19. Red Velvet își va încheia cariera încurând.
20. Jungkook este cel mai bun vocalist din BTS.
21. Idolii K-pop ar trebui să aibă peste 15 ani pentru a debuta.
22. Prefer mai mult TxT decât orice alt grup de băieți din a patra generație.
23. CLC ar fi putut ajunge departe dacă, Cube ENT. nu își bătea joc de ele și de talentul lor.
24. Lisa nu este atât de slabă pe cât o face toată lumea să pară, are doar un corp atletic și un metabolism rapid.
25. Fanii Loona sunt mult prea enervanți.
26. Woojin nu a părăsit Stray Kids fiind în termeni buni cu membrii sau compania.
27. BlackPink are nevoie de mai multe concepte ca As If It's Your Last.
28. ONCEs sunt un fanbase destul de transparent și nul.
29. Soyeon din (G)I-dle putea să o ducă bine și cu o carieră solo.
30. Comparațiile dintre idoli sau grupuri nu ar trebui să existe.
31. GFriend execută cele mai ample coregrafii din rândul grupurilor de fete.
32. Cearta dintre Jeongyeon și Jimin a pornit de mai mult timp decât știm noi.
33. Kill this Love a fost un comeback foarte, foarte bun.
34. Companiile ar trebui să se oprească din a face cântăreții mediocri rapperi.
35. J.Y.P habar n-are cum să își managerieze grupurile de băieți.
36. Seungyeon este una dintre cele mai bune dansatoare ale industriei K-pop.
37. Sincer, mi-ar plăcea să o văd pe Jisoo având o parte de rap undeva într-un cântec de al lor.
38. Exo nu are în componența rapperi care chiar pot face rap. Oricât de mult ador Exo, asta trebuia spus.
39. Mai multe grupuri mixte ar trebui să existe pe piață.
40. Zimzalabim este un cântec EXTRAORDINAR.
41. Make it right este unul dintre cele mai bune cântece BTS.
42. A treia generație a fost generația cu cel mai mare impact asupra lumii.
43. Grupurile din a patra generație care nu sunt cunoscute de la debut, vor rămâne așa.
44. Exo are cei mai buni vocaliști din a treia generație.
45. Mia din Everglow nu ar trebui să aibă acel break dance în Dun Dun.
În final,aș dori să spun că părerile mele nu trebuie să coincidă cu ale voastre.
HATERS GONNA HATE, POTATOES GONNA POTATE.
CITEȘTI
UNPOPULAR K-POP OPINIONS | 🔖
Humordacă vrei să te cerți cu cineva, asta este cartea perfectă cover by: @onofreimaria18