Ieri mă uitam și eu pe YouTube, ca un om normal ce sunt, și am văzut un clip cu Unpopular K-pop opinions.
Eram ceva de genul : " Hai mă să intru că poate mai aflu și eu ceva interesant sau văd prin comentarii cum se ceartă BLONKs cu orice fandom. " Dar regret amarnic că am intrat.
În clipul de mai jos aceea persoană a spus ceva foarte aberant. (minutul 2:24)
Pe bune? A insinuat că majoritatea persoanelor care ascultă K-pop nu sunt fani adevărați. A spus că BTS a devenit ceea ce este acum datorită A.R.M.Ys, nu datorită faptului că au muncit și au făcut tot posibilul că lumea să îi remarce pentru talentul lor. Adică eu nu sunt un robot să vorbesc 24/7 despre NCT, (care este grupul meu preferat) să fac streaming tuturor melodiilor, să îi votez la toate show-urile în care au performat sau să le cumpăr albumele. Sunt și eu om, am și eu o viața, nu am prieteni care ascultă K-pop, nu am cum să votez și de abia am 3 albume de la ei. Nu pot să îmi irosesc viața stând în fața a 10 ecrane făcând streaming, să cumpărat un Light stick, care oricum are niște prețuri exorbitante în România, sau să îmi tâmpesc prietenii vorbind despre NCT.
Plus că K-pop deja a depășit de mult barierele unui gen de muzică, K-pop este o industrie.Vreau să îmi cer scuze dacă am fost nesimțită, dar asta este părerea mea.
CITEȘTI
UNPOPULAR K-POP OPINIONS | 🔖
Humordacă vrei să te cerți cu cineva, asta este cartea perfectă cover by: @onofreimaria18