bună dimineața iubirile mele frumoase și flocoase și bine v-am regăsit la un nou capitol al acestei cărți odioase.
astăzi vom vorbi despre a 4 a generație de idoli k-pop, care conține unele dintre cele mai populare grupuri ale momentului (itzy, txt, ateez, iz*one, gidle, etc).
dar, mai întâi de a începe aș vrea să explic puțin cum stă treaba cu generațiile, adică, cam cât a durat fiecare.
PRIMA GENERAȚIE : a durat între anii 1994 — 2002.
A DOUA GENERAȚIE : a durat între anii 2003— 2011.
A TREIA GENERAȚIE : a durat între anii 2012 — 2017.
A PATRA GENERAȚIE : a început în anul 2018.
acum că ne-am lămurit și cu asta haide să începem cu opinia mea.
majoritatea idolilor din a 4 a generație sunt cunoscuți pentru mișcările lor de dans și pentru cât de bine arată.
dar de altfel, alții sunt cunoscuți și pentru cât de bine cântă/ fac rap.
mulți fani k-pop au perceput această generație ca pe niște roboței dansatori făcuți din porțelan.
majoritatea grupurilor din această generație au fost comparate cu BTS și/sau blackpink.
pe lângă asta, au fost și discreditați pentru adevăratele lor talente datorită faptului că nu se aseamănă cu cele două grupuri menționate mai sus.
sinceră să fiu, toți idolii din a 4 a generație mi se par niște scumpi :))
toți sunt talentați, numai că nu mai pun acest lucru în evidență în același fel în care idolii din a 3 a generație o făceau.
spre exemplu, aespa ( grup de la SM ENT. ) au debutat foarte recent și au doborât deja foarte multe recorduri.
enhypen ( BELIFT ENT. ) este de altfel un grup care se descurcă foarte bine chiar dacă nu au debutat de mult timp.
iar itzy și TXT, icon-urile celei de a 4 a generații, sunt pe val și câștigă din ce in ce mai multă faimă zilnic.
mulți fani k-pop ( care au intrat în febra k-pop prin 2010 — 2018 ) tind să "urască" această generație datorită că ( , ) companiile îi centrează mai mult pe dans în timp ce performă pe scenă.
în schimb, toate astea se inîntâmplă datorită faptului că asta este ceea ce industria cere acum.
iar mie asta nu mi se pare un lucru atât de rău pe cât o fac unii să pară.
până acum, cea de a 4 a generație este favorita mea.
asta cred că se datorează faptului că idolii sunt foarte aproape de vârsta mea și rezonez mai bine cu ei.
de altfel, muzica nu este doar o grămadă de sunete random puse la grămadă cum spun unii fani, ci este ceea ce se ascultă acum.
vremurile se schimbă, la fel și preferințele și modul în care unele lucruri sunt făcute.
ca să încheiem capitolul pe o notă pozitivă, o să las jos câteva nume ale unor grupuri din a 4 a generație cate fac muzică genială.
1. TXT
2. ITZY
3. ENHYPEN
4. (G)I-DLE
5. ATEEZ
6. EVERGLOW
7. PURPLE KISS
8. STRAY KIDS
9. TREASURE
10. ROCKET PUNCH
CITEȘTI
UNPOPULAR K-POP OPINIONS | 🔖
Humordacă vrei să te cerți cu cineva, asta este cartea perfectă cover by: @onofreimaria18