Chiar dacă tredul cu opinii și adevăruri greu de acceptat din industrie nu au nici o legătură, frustrarea din mine nu m-a lăsat să dorm până nu făceam un capitol. Ca fapt divers acest capitol este scris la 3 dimineața deci îmi cer scuze în avans pentru posibilele greșeli gramaticale. Una peste alta haideți să vă terorizez.
1. Teoriile noastre probabil nu înseamnă nimic. Agențiile doar fac videoclipuri muzicale care se conectează între ele doar pentru a te face să le vizionezi din nou și din nou. În esență totul pare să aibă legătură când de fapt sunt doar niște scene binegândite pentru a atrage privitorul. Este pur și simplu o strategie de marketing.
2. Majoritatea idolilor au un iubit/iubită, dar țin acest lucru privat. Datorită culturii să fi într-o relație și idol în același timp este o nenorocire așa că mai bine țin chestiile astea private.
3. Nu îți cunoști cu adevărat idolul. Atunci când face o greșeală nu poți spune că: " îl/o cunosc prea bine, nu ar face așa ceva!". Noi vedem numai o personalitate construită de agenție și nu adevărata personalitate a idolilor.
4. Frumos nu rezultă poziția de visual.
Drăguță nu rezultă poziția de visual.
Vizualul este o persoană care se încadrează cel mai bine în standardele coreene.5. K-pop este mai mult despre grupurile de băieți decât despre cele de fete. Încă o dată ni se demonstrează că persoanele de sex masculin sunt favorizate.
6. Este stupid faptul că grupurile populare promovează un comeback pentru o perioadă scurtă. Înțeleg că ești popular și că ai treabă în orice colț al lumii, dar mai multe performanțe ar rezulta mai multă popularitate.
7. Spunând că succesul unui grup se datorează BTS deja devenit insuportabil. Nu poți spune că fără BTS Blackpink, NCT sau Itzy erau nimic. Aceste grupuri își fac propria muzică, au trecut prin același suntem de antrenament. Așa că mai bine taci din gură dacă ai o părere asemănătoare.
8. Fani toxici există în fiecare fanbase. Nu doar A.R.M.Ys sau Bliks. În schimb cu cât este mai popular grupul cu atât există mai mulți fani toxici. Simplu.
9. Nu ești un fan dacă îți place doar un membru. Ori îți plac toți la pachet, ori nici unul.
10. K-pop nu o să ajungă atât de departe în celelalte continente. Nu este ca și când veți auzi la ordinea normală vreun cântec K-pop pe la radio sau să vezi cum vorbesc la o emisiune despre un artist. K-pop în sine a ajuns destul de departe, dar nu mai este mult timp și va ajunge la limită.
Edut: De ceva timp am observat că există niște conturi, să le zicem suspecte. Majoritatea sunt făcute în jurul aceleași ore și urmăresc același grup de utilizatori. Nu știu de ce dar sunt că sunt deținute de aceeași persoană. De altfel, acest tip de conturi pot fi identificate prin modul în care arată. Am să sau un exemplu :
~ username: -Wooyoung-
~ poză de profil: Wooyoung din Iz*one
Dacă cineva are vreo idee despre ce este vorba, vă rog să îmi spuneți și mie.
CITEȘTI
UNPOPULAR K-POP OPINIONS | 🔖
Humordacă vrei să te cerți cu cineva, asta este cartea perfectă cover by: @onofreimaria18