17- Hıı Anladık

324 40 7
                                    

- Sus! Sus! Sus! Duymak istemiyorum artık sesini. Tahammül edemiyorum artık sana! Çık git evimden derhal! Al şu hediyeni git başkasına ver. Başkasına söyle süslü laflarını. Hadi Murat Efendi hadi hadi!

Ayağa kalkıp avazım çıktığı kadar bağırarak konuşuyordum artık. Her sözümün boşa gidip ciddiye alınmamasıyla daha fazla sinirleniyordum. Yüzüm kıpkırmızı bir halde burnumdan soluyordum.

- Bana ne ettiğine bakar mısın! Senin yüzünden hasta olacağım. Bunu mu istiyorsun! Neden hala kalkmıyorsun yerinden?!

- Beni sevmen için chatleşmemiz mi gerekiyordu Eftelya? Daha hiç tanımadığın biriyle yazışmak için can atıyorsun. Oysa ben karşındayım. Etimle kemiğimle tam karşında. Ailem evim işim her şeyi biliyorsun. Adımı soyadımı yaşımı her şeyi... Sana bir yanlışım olsa mahalle ayaklanır mesela. Çünkü ikimiz de bu mahallenin çocuklarıydık. Ama o yazıştığın kişiyi kimse tanımıyor bilmiyor. Başına bir şey gelse belki kimse yanında olmayacak, görmeyecek.

Ne olur inat etme de bana bir şans ver. Beni ilk kez görüyormuş, tanıyormuş gibi yapsan olmaz mı? Yalvarıyorum sana bunu bana çok görme.

- Sen yazışmaları? Bir dakika yaa sen hepsini gördün mü?! Nasıl okudun ya nasıl!!!!

- Beni dövecek gibi bakıyorsun.

- Bana cevap ver pislik yuvası! Ne hakla okursun! Seni şikayet edeyim de gör bak nasıl da iş yerin mühürleniyor!

- Bunu yapar mısın gerçekten?

- Hem de öyle bir yaparım ki bitiririm seni! Şimdi cevap ver nasıl ve neden okudun?!

Murat Efendi ayağa kalkıp kapıya yöneldi. Hemen peşinden gidip montunun eteğinden çekiştirdim.

- Hoop hooop! Öyle kafana estiğinde gelip kafana estiğinde gidemezsin! Ne oldu tırstın mı yapacaklarımdan?! Adam olsaydın böyle korkup gitmek yerine neden ve nasıl okuduğunu söylerdin! Sen anca kapıya hediye koy saklan korkak!

- Eftelya! Eftelya! Ağzını topla artık! Benim de bir kalbim var anladın mı?! Kırıldım diye kalktım. Korkmuş olsaydım evine kadar girmezdim. Zor değil. İmdaat desen anında gelip beni döverler. Bu ihtimale rağmen sana olan aşkımı ilan etmekten geri durmuyorum. Yani korkmuyorum anladın mı korkmuyorum!!!

- Hı anladık hı! Hadi cevap ver. Cevap! Bekliyorum!

...

HÜZÜN [Texting] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin