15- Eftelya AYRILDI

499 47 19
                                    

Eftelya: Çevrim içisin... Hoş geldin.

Eftelya: Orada mısın?

Eftelya: Dün yazmadım diye tavır yapıyorsan eğer... Bir ses verir misin artık?! Sinirlenmeye başlıyorum bak!

Eftelya: !

Eftelya: Ya sen yazdığında ben balkondaydım. İçeri döndüğümde ise sen çıkmıştın. Hadi konuş benimle lütfen.

Hak yolcusu yazıyor...

Eftelya: Enter bas artık!

Hak yolcusu: Hastayım biraz. Yeni gördüm yazılarını. Çok özledim seni güzel kız...

Eftelya: Geçmiş olsun. Neyin var? Ayrıca ne güzeli? Resmimi bile görmedin ki.

Hak yolcusu: Grip.
Hak yolcusu: Yav
Hak yolcusu: Sende her şeyi sorguluyorsun. Kötü bir şey mi dedim sanki. Hoşuna gitmedi mi gerçekten.

Eftelya: Ben ne diyorum sen ne diyorsun. Tamam yazma işine bak!

Hak yolcusu: Hep böyle kızacak mısın bana? Aslında çok iyi anlaşıyoruz ama şu sinirin olmasa ne iyi olurdu.

Eftelya: Ben de böyleyim işte. İşine geliyorsa.

Hak yolcusu: Çok değişiksin, gıcıksın, farklısın ama çok hoşsun. Seni düşünmediğim bir dakikam bile yok biliyor musun? Daha önce sana böyle diyen bir erkek oldu mu hiç?

Eftelya: Haydaa! Bu ne ya! Sanane be sanane! Oldu veya olmadı sa na nee!

Hak yolcusu: Niye sinirlendin ki? Oldu demek çok mu zor? Olmuş belliki... Sevgili miydiniz?

... EFTELYA OTURUMDAN AYRILDI...

...

HÜZÜN [Texting] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin