8- Kararsızım

578 68 22
                                    

Eftelya: Neden?

Hak yolcusu: Neden mi? Kalbimde olduğun için olabilir mi?

Sessizce sevinç çığlıkları atıyordum. Öyle okşanıyordu ki ruhum. Öyle hoş öyle yaşanılası...

Eftelya: Bu kadar kısa sürede ne kalbi. Abartıyorsun!

Hak yolcusu: Seni inandırmaya çalışmak isterdim ama sevgim sahte değil. Dolayısıyla böyle bir çabaya gerek duymuyorum.

İyi bir şey mi dedi şimdi bu? Seviyorsun ama çaba yok. Tuhaf. Ben böyle düşünceler içerisine girerken bir daha yazdı.

Hak Yolcusu: Eftelya? Orada mısın?

Eftelya: Evet ama çıkmam lazım.

Hak yolcusu: Ama neden? Ne güzel denk geldik. Tadını çıkarsak olmaz mı?

Eftelya: İşlerim var.

Yazıyor...

....

....

Gönder artık ya gönder. Destan mı yazıyor nedir!

Hak Yolcusu: Lütfen gitme.... Lütfen rica ediyorum. Beni sensiz bırakma.

Eftelya: Bu zamana kadar nasıl bensiz yaşadıysan şimdi de yapabilirsin.

Hak yolcusu: Peki tamam. Kendine iyi bak ama olur mu?

Bu kadar mı yani? Israr yok bir şey yok. Sadece koca bir peki. Demek ki yalan söylüyor. Bensiz yapamazmış mış peh!

Tam çıkacaktım ki tekrar yazıyor ibaresi gözüktü. Çık işte Eftelya yaa çık! Neden bu kadar basitleştiriyorsun kendini!

Hak yolcusu: Şey... Telefon numaramı versem sesli konuşsak olur mu? Senden haber alamadığımda merak etmemiş olurum böylelikle.

Kalakalmıştım. Verse miydim bilemedim. Hem çok istiyordum hem de bu işin gizemi bozulurdu. Kararsızlığım neticesinde bir şey yazamadım. Bekliyordu. Hala çevrim içiydi...

...

HÜZÜN [Texting] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin