"Ya sabır yine ne var!" Diyerek tekrar tıklatılan kapıyı açtım. Murat abi sanmıştım ki kargoymuş. Şaşırdım. Bir kargo beklemiyordum doğrusu.
-Kargonuz var buyrun imzalayın.
Kalemi uzattığında kimden geldiğine bakmaya çalıştım ancak yazmıyordu. İmzalayıp içeri geçtim. Heyecanla kutuyu açtım. "Ama ama bu! Nasıl olurdu?!"
Kutunun içerisinde yeni bir laptop vardı! Kim neden yapardı bunu? Yanlış gönderildi desem ama ismim yazıyordu. Gerçekten hem şaşkındım hem de sevinmedim değil. Kimin gönderdiğini nasıl öğreneceğim hiçbir fikrim yoktu. İçerisinde de " Hayırlı olsun" notu vardı.
Aklımda hemen kurulumunu yapıp chat sayfasına girmek vardı. Çokta kolaydı kurulumu. Baya pahalı olmalıydı bu. Öyle güzeldi ki sevinç naraları atasım geliyordu. Hızı da mükemmel. Kimbilir kaç para sayılmıştı bu alete.
Her şey tamamdı. Geriye chat sayfası için ayarları yapmam kalmıştı. Eski bilgisayarım da chat sayfası ağır işliyordu ama bunda epey güzel olacak gibi.
Rumuz: "Eftelya"
Şifre: ******
EnterGirdim inanamıyorum girdim! Sonunda kavuştum! Hemen listeye göz attım. Onu arıyordum. Malesef yine yoktu. Sanırım benden ümidi kesince o da girmez oldu. Yinede sayfayı kapatmadım. Tüm gün açık kalacaktı. Elbet girerdi ve denk gelebilirdik.
Laptopdan gözümü zor ayırıp hızla mutfağa koştum. Vakit kaybetmemek için yemek bile yapmadan ekmek arasına peynir koyup tekrar içeri fırladım. Bir ses geldi! Dın dın! Bildirim sesi!
Heyecanlanmıştım. Evet oydu! Geldi çok şükür ya!
Hak Yolcusu: Eftelya! Nihayet buradasın!
Yüzümdeki gülücüklere engel olamıyordum. Ağzım kulaklarıma varıyordu. Demek ki o da beni merak etmişti!
Eftelya: Yoğundum.
Ağırdan satmalıydım kendimi. Bilgisayar bozulmuştu desem olmazdı. Onu düşünmemiş hiç aklıma gelmemiş gibi davranmalıydım.
Hak Yolcusu: Çok merak ettim seni ve çok özledim...
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜZÜN [Texting]
Short StoryBu texting öyküsü, ahlaksızca yazılanlara inat ortaya çıkmıştır. 🤗 Cümlemize hayırlı olsun... ... Her şey bir mesajla başlamıştı. Chatleşme hastalığımın ne bir doktoru vardı ne ilacı. Yalnızca başıma gelecek olanlardı şifa vesilelerim ... ~ 08.09...