Murat'ı orada bırakıp eve gitmiştim. Hak yolcusu ile buluşacağımız gün için hazırlık yapmam gerekiyordu. Ne giymem gerektiğine dair bir planım yoktu. Güzel olmalıydım. Dikkat çekmeliydim.
Giysi odama geçip dolabı açtım. Tek tek çıkardım elbiselerimi. Hava soğuktu ama içeride oturursak elbiseli durabilirim diye düşündüm. O beyaz giyinecekti. Ne zıt bir renk olsun ne de aynı ton olsun istiyordum. En sonunda kahve tonlu, içerisinde krem renkli desenler olan elbisemi tercih ettim.
Yeniden ütüleyip kapının arkasına astım. Krem renkli topuklu ayakkabımı da hazır ettim. Kolye, bileklik, makyaj malzemeleri derken her şey hazırdı. Yalnızca ertesi günü beklemek kaldı.
1Mesaj
*Murat Bozuntusu
0546...............Neden hemen gittin...? Hiç mi sevgin yok bana karşı? İnsan olarak dahi.
Telefonuma gelen mesaj sesiyle heyecanlanmıştım. Hak yolcusu sanmıştım ki bizim baş belası çıkmıştı. Hiçbir şey yazmadan mutfağa gidip yemek hazırlamaya koyuldum. O sırada tekrar mesaj geldi.
Murat Bozuntusu:
0546............*Eftelya...Lütfen bir şans ver bana. Yalvarıyorum sana... Çok mutlu edeceğim seni. Eğer beni sevemezsen söz çıkıcam hayatından. Ama önce deneyelim lütfen.
Yeter artık yaa yeter! İstemediğimi daha kaç kere söyleyeceğim!
*Eftelya... Sana aşığım! Çocukken de çok seviyordum seni. Seni geçmişinle, hatalarınla her şeyinle kimse sevemez benden gibi...
Hayatıma girecek olanın geçmişimle ne işi var ki bunu önemliymiş gibi belirtiyorsun!
*Çok alakası var. Seni tamamen tanıyamazlar. Neyi seversin neyden nefret edersin, neye alerjin var, neyin hayranısın benden başka bilen var mı?
Kendini çok fazla önemsiyorsun! Bir başkası da yaşadıkça öğrenecek sen gibi! Önemli olan yazılı bilgiler değil, gönül kısmı! Zira orada da sana yer yok!
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜZÜN [Texting]
Historia CortaBu texting öyküsü, ahlaksızca yazılanlara inat ortaya çıkmıştır. 🤗 Cümlemize hayırlı olsun... ... Her şey bir mesajla başlamıştı. Chatleşme hastalığımın ne bir doktoru vardı ne ilacı. Yalnızca başıma gelecek olanlardı şifa vesilelerim ... ~ 08.09...