10- Hatırlamadım!

545 60 6
                                    

Sende beni seviyorsun dediği an modemi kapatıp açtım. Chat sayfasından internetim gittiği için düştüğümü sanmasını sağlayıp, son cümlesini görmemişim gibi davrandım. Zira ne diyeceğimi bilmiyordum. Laptop masasından kalkıp toplamaya üşendiğim yatağıma uzandım. Kaç hafta olmuştu bilmiyorum çarşafımı değişmeyeli. Kirlenmeye başlamıştı artık.

Ellerimi birbirine kenetleyip başımın altına aldım. Neler geliyordu gözümün önüne neler. Kabarık bir gelinlik. Denize karşı bir ev. Bahçe ve salıncak. Ah ah! Gerçek olur mu ki? Hak Yolcusu ile olur muydu acaba?

Ellerimle yüzümü kapatıp ovuşturdum. "Aptalsın kızım sen aptal!" Bu kendime kızışlarımın ne sonuydu ne de başı. Belliki daha çok kızacaktım. Sinirden saçımı çekmeye başladım. Kendi kendime hayal kuruyor oluşum delirtiyordu beni. Belki beni sevmeyecek belki evlenmek istemeyecekti. Neden onu hayallerime dahil ediyor baş role koyuyordum! Neden kendime eziyet ediyordum! Ama yinede seviyordum. Düşünmeden edemiyordum.

Saat gecenin 3'üydü. Sağ sol dön derken yine uyuyamadım. Tekrar kalkıp laptobu açtım. Chat sayfasına girdim ve oradaydı! Hayret çıkmamıştı. Beni mi bekliyordu ki?

Biraz bekledim. Beni fark edip yazması gerek. Beni bekliyorsa görür yani.

- 5 dakika
- 10 dakika
- 15 dakika!

Yazmadı... Başka biriyle yazışıyor kesin! Belkide uyumuştur da bilgisayar açık kalmıştır. Olamaz mı? Olabilme ihtimali yüksek. Ben mi yazsam acaba? En iyisi yazayım bakalım hemen görecek mi?!

Eftelya: İnternetim gitmiş en son ne demiştin?

Hak Yolcusu: Hatırlamadım.

Hatırlamadım mı?! Aradan günler bile geçmemişken hatırlamadı mı sahi! Benimle dalga mı geçiyor ya! Mesajımı da hemen gördü. Demek ki başındaydı.

Eftelya: Sende çıkmışsındır diye düşündüm ama buradasın. Kimlerle yazışıyorsundur kim bilir!?

Yazıyor...

...

HÜZÜN [Texting] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin