16- Çöldeki SUYUM

351 39 20
                                    

Bir kaç gün önce acilen memlekete çağırılmıştım. Annem rahatsızlanmış. Hastaneye kaldırıldığını duyunca apar topar gitmiştim. Meğer hepsi oyunmuş.

Sırf tek yaşama isteğimden vazgeçeyim de yanlarına gideyim diye kurguladıkları bir tiyatroymuş. Halbuki daha fazla kızmama sebep oldular haberleri yok. En nefret ettiğim şeyi yaptıkları için o gün dahi kalmadan geri döndüm evime.

Laptobu açıp gelmesini bekledim. Gelmedi. 2 gün oldu, 3 gün oldu, 5 gün oldu derken gelmedi. Kesmiştim artık ümidimi. Buraya kadarmış her şey demekki.

1Mesaj

*Murat bozuntusu*

"Eftelya seni çok özledim"

Telefonuma bakar bakmaz gördüğüm mesaj iyice canımı sıkmıştı. Abi dediğim insandan aşk sözleri duymak midemi bulandırıyordu artık. Kimseye abi de mi diyemeyecektik. Bu kadar mı kötüydü bu dünya?!

Bir kaç dakika sonra kapı zili çaldı. Delikten baktığımda kimse yoktu. Tam içeriye dönecekken tekrar çaldı zil. Bu defa açtım. Etrafa bakacak iken yerde duran hediye kutusunu gördüm. Üzerinde de bir not vardı.

"Belki böyle inanırsın nasıl özlediğime. Seni seviyorum" (Murat)

Sinirimden pakete tekme atıp öteye sürükledim. Kapıyı kapatacak iken Murat efendi sol taraftan saklandığı yerden çıkıp tuttu kapıyı.

-Kapatma ne olursun. İçine bir baksaydın keşke. Çok sevinecektin.

- Ya sen ne yüzsüz laftan anlamaz bir insansın! Gurursuz musun be adam! İstemiyorum seni be is te mi yo rummm! Naz falan da değil bu! Bildiğin nefret ediyorum senden. Git başımdan ya git git! Başka kız mı kalmadı gönlünü kaptıracak! Defol! Kovuyorum seni farkındasın di mi?! De fooool!

- Eftelya sakin ol lütfen.

- O la mam! Sen varken olamam. Git diyorum git yoksa elimden bir kaza çıkacak!

Murat paketi yerden alıp hızla içeriye girdi. Salona geçip oturdu. Elindeki paketi açtı.

-Sana en sevdiğin şeyi aldım bak!

- İstemiyorum. Onu da istemiyorum! Çık evimden baş belası çık!

Muratın kolundan tutup kaldırmaya çalışırken, Murat'ın kolunu çekmesiyle kanepeye düştü. Birbirine yakın vaziyette durdukları için Eftelya'nın gözlerine baktı.

-Gözlerinde kayboluyorum adeta. Görmüyor musun ne haldeyim Eftelya. İç yangınımı hisset artık yalvarırım. Kim senelerce bekler seni benden başka? Kim seni böyle sevebilir, çölde kalmış bir adamın suya hasret kalması gibi...

...

HÜZÜN [Texting] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin