14- TELAFİ

447 47 24
                                    

-Sus dedim sana sus sus! Rezil ettin beni mahalleye rezil!

-Peki Eftelya susayım. Ama kalbim nasıl susacak? Bir çaresi var mı?

-Sen kendini ne sanıyorsun ABİİİ!!! Abi diyorum bak iyi dinle. Aa biii aaa biii! Herkes duysuuuun! Murat benim aaabimdir!!!

İçimden oraya gidip onu parçalamak geliyordu. Öylesine sinirli öylesine nefret etmiştim. Yüzüne baktım. Üzgündü. Abi dememden hoşlanmadığı her halinden belliydi.

-Sen abi desende ben senin abin olmuş olmuyorum Eftelya. Hele kalbim... Kalbimde asla kardeşlik makamında değilsin. Sen kalbimin yalnızca kraliçesisin.

Sinirlenip elimi mermere vurdum. Arkamı dönüp içeriye girdim. Bir o yana yürüyordum bir bu yana. Soğumuyordu içim soğumuyordu. Bir insan nasıl bu kadar düşüncesiz olabilirdi. Bir insan seviyorum dediği insanı nasıl rezil edebilirdi. Bu muydu sevgi... Bu muydu aşk... Bu aşksa eğer ben aşık olmak istemiyorum...

..

Hak yolcusu: Özledim seni.
Hak yolcusu: Görüşmek istiyorum seninle.
Hak yolcusu: Lütfen cevap ver.
Hak yolcusu: Eftelya?
Hak yolcusu:.....?
Hak yolcusu: Peki sen bilirsin ben gidiyorum. Hoşça kal.

*Hak yolcusu oturumdan ayrıldı.

Gözlerime inanamıyordum. Yine gelmiş mesaj atmış. Beni umursuyor demek ki... Allah'ım çıldıracağım. Murat abi yüzünden geciktim ve çıkmış! Keşke geri gelsen keşke ya of of! Başımı bilgisayara dayayıp biraz bekledim. Gözlerim kapalı da olsa kulağım bildirim sesindeydi. Gelecek biliyorum. Mutlaka gelecek ve ben o gelene kadar bilgisayarı kapatmayacağım. Bir emoji yüzünden çıkardığım tartışmayı telafi etmeliydim. Onu kaybetmek istemiyordum zira...

...

HÜZÜN [Texting] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin