28. Bölüm - Yarıda KALDI

281 31 3
                                    

  Evin sokağına girmeme ramak kala Tufan'ın kolumdan çekiştirmesiyle "Ne var!" diye bağırarak kendisine doğru çevirdim yüzümü. Hemen ardımdan çıkıp arabasıyla takip etmiş beni.

  Gözlerindeki derinlik korkutuyordu beni. Uzun süre baktığı gözlerimden nihayet çekmişti korkunç bakışlarını.

-Gitme...

-Sebep?

-Gitme...

-Sebep dedim!?

-Gitme işte Eftelya! Belki yeniden, başka türlü... Anla işte...

-Başka türlü?

-Yani güzel başlangıçlar yapabiliriz.

-Nişanlısın be nişanlı!

-Aramız iyi değil zaten.

Omuzlarına dokunarak sinirime yenilip kendisini itekledim. Yetmiyordu. Alamıyordum hıncımı. Demek istediklerimi dökemiyordum bir türlü dilime, kelimelerime, yüzüne... Onu iteklemek, canını yakmak istiyordum. Sanki iyi gelecek gibi hissediyordum.

-Aranız iyi değil öyle mi?! Ya sen nasıl bir utanmazsın! Nişanlının arkasından bir başkasıyla yazışan sen, benim arkamdan kim bilir neler yaparsın! Sen tam bir aç gözlüsün!

- Ama sen farklısın!

- Farklıyım. Ben farklıyım hmm! Çok rahatladım gerçekten sağol. Oh ne güzel ya! Her şey iyiyken tak yüzüğü. İlişki azıcık kötüyken at yüzüğü! Bütün mesele nişanlının farklı olmayışı yani değil mi? Farklı olsaydı aldatmazdın. Senin suçun yok ki!

Def ol! Bir daha karşıma çıkma! Dünyada tek sen kalsan yine de seninle evlenmem! Rezilliğinle yaşa şimdi nasıl yaşayacaksan!

-Eftelya! Ben böyle biri değildim tamam mı?! İlk kez sende oldum lütfen inan bana. Elimde değil. Keşke böyle olmasaydı. Tamam haklı olabilirsin ama isteyerek olmadı diyorum sana.

Daha fazla dinlemek istemediğim için arkamı dönüp gitmeye koyuldum. Umudum, hevesim, heyecanım her şey yarıda kalmış bitirmişti beni...

...

...

HÜZÜN [Texting] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin