3- Bayram Sabahı

1K 114 50
                                    

Ve sabah olmuş bayram gününe uyanmıştım. Hemen elimi yüzümü yıkayıp bilgisayara koştum. Belki girmiştir ümidi taşıyordum içimde. Anlamsız... Sebepsiz...

Dınıt... Dınıt... Dınıt...

Girer girmez biriken mesajların bildirimleri de duyulur olmuştu. Gözlerim hızla onu aramıştı. Ama yoktu. Tek bir mesajı dahi yoktu. Asılan yüzümü de alıp chat sayfasından çıkmaya karar vermiştim ki "Hayırlı Bayramlar" mesajıyla sırıtmıştı o koca ağzım.

Eftelya: Hayırlı Bayramlar...

Hak_yolcusu: Nasılsın?

Eftelya: İyiyim ya sen?

Hak_yolcusu: Hamdolsun. Seni gördüğüme çok sevindim.

Eftelya: Öyle mi? Peki neden?

Hak_yolcusu: Nedeni belli değil mi? Mutlu oluyorum seninle. Ve böyle güzel bir güne seninle başlamak harika bir duygu inan.

Eftelya: Hıı. Anladım. Bende uykum kaçınca gireyim dedim. Öylesine yani.

Hak_yolcusu: Sanırım bayram sakinliği var üzerinde. Bozulmaz inşaAllah :)

Hay Allah ya. Sırıtmama engel olamıyordum. Neyse ki mesajla görünmüyordu şu hallerim.

Eftelya: Sabahın verdiği uyuşukluktandır.

Hak_yolcusu: Artık sebebi her ne ise... Fena durmadı sende :) :)

Eftelya: Bu kadar gülmene neden olan şey nedir?

Hak_yolcusu: Varlığın...

Eftelya: Fazla abartmıyor musun?

Hak_yolcusu: Aksine! Az söylüyorum! Hala anlamadın mı Eftelya... Bağımlılık yapıyorsun insanda...

Eftelya: Daha kaç kıza yazmışsındır bu cümleleri Allah bilir...

Hak_yolcusu: Bir kere de sözüme inan be inatçı :) Chat sayfasına girdiğim gün adını tıkladım ve öylece kalakaldım... Gitmeye de niyetim yok.

Eftelya: Gitmeye niyetin mi yok? Peki ya ben gidersem?

Yazmadı. Bir dakika geçti. Beş dakika geçti. Gördü ama yazmadı. Üzüldü mü acaba? Ya da "Ne yaparsan yap" mı dedi içinden... Uf... Yazsana be adam!

Yazıyor...

Hak_yolcusu: Hiç gitmesen... Olmaz mı?

Eftelya: Diyelim ki gittim... Ne yaparsın?

Hak_yolcusu: Üzülürüm. Sabırla gelmeni beklerim. Her gün... Her saat burada seni beklerim.

Eftelya: Palavralarını ucuza mı aldın? Bit pazarında mı satılıyordu? Baya da bol almışsın.

Hak_yolcusu: Gerçekten kalbimi kırıyorsun. Ah bir tanısan beni. Bu söylediklerin için utanırdın :'(

Eftelya: Neyse. Ben çıkıyorum.

Hak_yolcusu: Nereyeeeee?!

Eftelya: İşlerim var.

Hak_yolcusu: Doğru. Bayram bugün. Gelen giden olur. Hazırlık yapmalısın. Tamam ben daha fazla rahatsızlık vermeyeyim o zaman. Tekrardan hayırlı bayramlar.

Eftelya: Yok hayır. Gelen gidenden değil. Sadece yeterli.

Hak_yolcusu: E tamam o zaman gitme işte. Neden gidiyorsun? Az daha kalsan olmaz mı? En azından bayram namazına kadar...

Eftelya: Peki madem...

Hak_yolcusu: Hay yaşa sen :)

Hak_yolcusu: İyiki varsın.

Hak_yolcusu: İyiki çıktın karşıma.

Hak_yolcusu: Dünyamı güzelleştiren asabi kız...

...

HÜZÜN [Texting] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin