Akşam olmuş evde iyice bunalmıştım. Nasılsa chat artık telefonumdaydı. Özgürce gezebilirdim. Şarjımı yiyip bitirmesi kötü bir durum olsa da her gün takmaya razıydım. Ama bu gece girmeyeceğime dair kendime söz verdim. Gerçekten canımı sıkmıştı bu yolcu.
Belki de adı gibi yolcuydu. Gelip geçiciydi. Kim bilir benle alay bile ediyor olabilirdi. Hayatıma girdiğinden beri ne mutluyum ne de mutsuz. Karmakarışıktım.
Üzerime montumu alıp dışarı çıktım. Oldukça soğuktu hava. Şapkamı kulaklarımın üzerine iyice yerleştirdim. Murat Efendiye yakalanmamak için başka sokaklara girdim. Çay bahçesine gitmeye karar verip hızlı adımlarla yürümeye başladım. Umarım kalabalık değildir diye içimden düşündüm. Zira gürültü çekecek halde değildim.
Çay bahçesine vardığımda koca bir oh çektim. Pek kimse yoktu. Olanlar da içerideydi. Bahçedeki masalardan birinin sandalyesine oturdum. Az sonra garson gelip ne istediğimi sordu. Sadece açık çay istediğimi söyledikten sonra kuşların neşeyle kaynaşmalarını izledim.
Gelen çayımı yudumlarken biri karşımdaki sandalyeyi çekip oturdu. Kim olduğuna baktığımda sinirlenmiş, elimin titremesiyle çayı dökmüştüm.
-Ne işin var senin burada?!
-Eftelya! Ne olur gitme. Konuşalım biraz. Tamam kabul ediyorum dün baya kızdırdım seni özür dilerim. İnan sana olan aşkımdan bazen ne yaptığımı bilmiyorum. Seviyorum seni hem de çok seviyorum. Ne olur birazcık anla beni.
Peçeteyi alıp ıslanan elimi sildikten sonra ayaklandım. Çantamı alacak iken, yerinden kalkıp elimi tuttu.
-Gitme yalvarırım gitme...
Elimi elinden çekmeye çalıştıkça bırakmamak için sıkı sıkı tutmaya çalışıyordu.
- Sen ne hakla elimi tutarsın ya! Bıraksana be adam!
Elimi kurtarmaya çalışırken yere çömelip önümde diz çöktü. Ellerimi öpmeye başladı.
- Ben seni bir hevesle sevmedim Eftelya. Ben seni ömürlük sevdim. Adını yüreğime yazdım, beynime kazıdım. Ben seni çok sevdim be Eftelya!
- Kalk lütfen yaa insanlar bize bakacak rezil olacağız!
- Umrumda mı peki?! Beni bir tek sen ilgilendiriyorsun kalbimi çalan güzel kız.
- Eğer bu saçmalıklara son vermezsen çığlığı basar seni şikayet ederim. Bunu yapmam için zorlama beni!
Beni duymuyor gibi ellerimi bırakmıyordu. Ne desem boştu. Ne söylesem işlemiyordu.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜZÜN [Texting]
Short StoryBu texting öyküsü, ahlaksızca yazılanlara inat ortaya çıkmıştır. 🤗 Cümlemize hayırlı olsun... ... Her şey bir mesajla başlamıştı. Chatleşme hastalığımın ne bir doktoru vardı ne ilacı. Yalnızca başıma gelecek olanlardı şifa vesilelerim ... ~ 08.09...