7

456 38 57
                                    

𝓦𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓯 𝓘 𝓼𝓪𝔂 𝓘'𝓶 𝓷𝓸𝓽 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻𝓼?
𝓦𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓯 𝓘 𝓼𝓪𝔂 𝓘'𝓶 𝓷𝓸𝓽 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓪𝓷𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓸𝓷𝓮 𝓸𝓯 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓹𝓵𝓪𝔂𝓼?

"Gellert, örülnék, ha megkönnyítenéd a dolgomat." Nézett szúrósan a barátjára.
"Csak ne mozogj, és minden rendben lesz." Próbálta egy varázslattal kijózanítani Gellertet, de a szőkének más tervei voltak.

"Albus." Mászott közelebb a fiúhoz.

"Csak maradj nyugton." Próbálta lefejteni magáról Gellert karjait.

"Nem szereccc?" Nyomta meg a 'c'-t. Albus nem tudta erre mit feleljen, inkább csak folytatta Gellert letelepítését magáról.

"Mert én... Hüpp... Nagyo-"

"Hé! Albus! Kell egy kis segítség?" Kiáltott oda Burt.

"Jól jönne, köszönöm." Bólintott. A pultos egy pillanat alatt kijózanította Gellertet, aki savanyú képpel kapaszkodott Albus gallérjába.

Amint észhez tért elengedte a fiút, és egy fanyar grimasz terült szét az arcán.

"Soha többé nem fogok inni." Állította.

"Akkor jó. Borzasztóan nyomulós vagy olyankor."

"Te jó ég! Rámasztam arra a csajra?" Mutatott a bár másik végében ülő barna hajú lányra, aki Gellertet bámulta.

"Mi? Nem." Nézett oda Albus. "Különben is, ne mutogass. "

"Oké. Szia Burt. Mi léptünk." Mielőtt kilépett a bárból, rá kacsintott a lányra.

Albus követte, de ő kacsintás helyett csak egy 'meghalsz' pillantással ajándékozta meg a lányt, aki behúzta a nyakát, és inkább tovább szürcsölte a sörét.

"Albus... Haragszol rám?" Nézett a szemébe Gellert.

"Ezt már kérdezted egyszer."

"Nem emlékszem rá." Vallotta be.

"Nem haragszom. Igazából egész vicces voltál." Bökte oldalba. " Haza kéne mennünk."

"Én nem akarok. Te igen?"

"Én sem. De muszáj."

"Akkor szökjünk meg. Csak mi ketten! Gondolj bele. Óriási lenne. Aztán felkutatnánk a halál ereklyéit, és az egész varázsló világ a lábunk előtt heverne." Magyarázta.

"Ez nem ilyen egyszerű." Rázta a fejét Albus.

"Miért? Te nem szeretnéd?"

"Természetesen szeretném. De nem lehet. Majd egyszer."

Már csak néhány centi választotta el őket.

"Majd egyszer." Suttogta Albus ajkaira Gellert, és óvatosan megcsókolta. Félt attól, hogy Albus elhúzódik, és soha többé nem beszél vele.

Ehelyett Albus a pillanatnyi sokk után Gellert hajába vezette a kezét.

"Majd egyszer."

𝓛𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓪𝓻𝓴 | Grindeldore• BefejezettNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ