𝓦𝓮 𝓱𝓪𝓿𝓮𝓷'𝓽 𝓼𝓹𝓸𝓴𝓮 𝓼𝓲𝓷𝓬𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝔀𝓮𝓷𝓽 𝓪𝔀𝓪𝔂
𝓒𝓸𝓶𝓯𝓸𝓻𝓽𝓪𝓫𝓵𝓮 𝓼𝓲𝓵𝓮𝓷𝓬𝓮 𝓲𝓼 𝓼𝓸 𝓸𝓿𝓮𝓻𝓻𝓪𝓽𝓮𝓭
•"Ott állt előtte a halál. Nyelvéről csöpögtek az édes hazugságok, amelyekben szegény bolond végzetét lelte. Belefulladt az ármányok tengerébe, és ő, aki beletaszította, szó nélkül nézte szenvedését.
Az ifjú utálta a halált, azonban mikor újra rápillantott gyönyörű arcára, az érzelmei megőrültek, örömmel fogadta magához."Olvasott fel Albus Dumbledore a diákoknak egy könyv részletet.
Egy kollégája megbetegedett, és mivel Dumbledore az irodalomban is megállta a helyét, ideiglenesen neki kellett átvennie a tanítást."Mit jelenthet ez?" Kérdezte az osztálytól.
"Hogy ne legyünk öngyilkosok?" Válaszolta egy diák, ámbár inkább hangzott kérdésnek mint kijelentésnek."Nem teljesen."
"Az író a halált nem a szó hagyományos értelmében használja, inkább egy szimbólumként.
A halál nevével és tulajdonságaival egy olyan személyt ruház fel, akihez a főszereplő valami oknál fogva vonzódik.
Gyönyörűnek véli, elhiszi a hazugságait, és ebben leli a vesztét." Magyarázta az osztálynak."De miért? Miért dőlt volna be neki, ha egyszer már átverte?" Kérdezte egy barna hajú lány az első padsorból.
"A meggyőzés a lényeg. Higgye el Peters kisasszony, ha egyszer valaki az ujja köré csavarja magát, minden szavát inni fogja." Az egész osztály hangos 'húú'- zásba és nevetésbe kezdett.
"Vannak még további kérdéseik?" Nézett a diákokra, majd az ezüst zsebórájára.
Senki nem szólalt meg.
"Rendben, ez esetben köszönöm a figyelmüket, nem kapnak házi feladatot." Minden tanuló lelkesen sietett az ajtó felé.
Albus a fejét csóválva letette könyvet amiből tanított, majd varázspálcáját magához véve elindult a nagyterembe.
"Dumbledore! Hallotta a híreket?" Kérdezte McGalagony amint Albus leült a tanári asztalhoz.
"Milyen híreket?" McGalagony oda nyújtotta neki a Reggeli Próféta legújabb kiadását, és a hatodik lapra mutatott.
GELLERT GRINDELWALD MEGSZÖKÖTT
A híres sötét varázslónak átszállításakor nyomát vesztették. A minisztérium minden erejével próbálja felkutatni Grindelwaldot, azonban a varázslónak semmi jelei nincsenek.
Egyesek szerint ez a bizonytalanság az oktatásra is ki fog hatni. Hajnal óta világszerte az iskolákban egyre több szülő jelentkezik, hogy otthoni taníttatásba kezdenek
gyermekeik biztonsága érdekében.
A minisztérium ezügyben még nem tett semmiféle kijelentést, azonban valószínű, hogy először nem Grindelwald legyőzésére fognak koncentrálni, hanem a boszorkányok és varázslók biztonságba helyezésére.
~Albus zavartan kelt föl az asztaltól. Sietve igyekezett a tanterme felé, ahol fénysebességgel kezdett körmölni egy levelet.
Megrezzent, mikor az ajtó kinyílt, és beléptek rajta a minisztérium emberei.
"Dumbledore." Biccentett a csapat élén álló.
"Jó napot Travers! Miben segíthetek?" Állt fel az asztaltól.
"Szükségünk van magára megtalálni Grindelwaldot." Jelentette ki kertelés nélkül.
"Sajnálom, hogy el kell szomorítanom magukat, de fogalmam sincs merre lehet."
Albusnak még ennyi év után is fájt meghallania Gellert nevét."Akkor jó lenne ha megtudná."
"A tanári szakma eléggé lefoglal, de ha rám hallgatnak, mindent megtesznek azért, hogy kizárhassák azt a lehetőséget, hogy Grindelwald újra valamelyik dolgozójuk bőrébe bújt mint múltkor. Mondjuk, szerintem annál nagyobb fantáziája van."
Az tény volt, hogy Grindelwald fantáziája nagy, mégis úgy döntött, jó ha tudja mit tervez az ellenség.
A mostani alkalommal sokkal könnyebb dolga volt. Már ismerte a minisztériumiak viselkedését, és csak egy mellékes dolgozó szerepét vállalta magára.
A haja ezúttal szőke volt, az alakja nyúlánk, és a szemei kékek. A ruházata elegáns, mégis semleges volt. A John May nevet használta.
Nem ment be Traversékkel Albushoz, inkább a folyosón várta őket, nehogy valamelyik diák megzavarja a beszélgetésüket.
Az ajtó másik feléről azonban hallotta a bentről kiszűrődő hangokat, amik közül azonnal felismerte Albusét. Fájdalmasan mosolyodott el a fiú ismerős hangjára.
"Pártatlan vagyok ebben a harcban." Hallatszott Albus kijelentése.
"Akkor viszont látásra." Viharzott ki Travers és mögötte a többi minisztériumi dolgozó.
"May! Küldjön egy baglyot a minisztériumnak, arról, hogy Dumbledore nem hajlandó együttműködni." Parancsolt Grindelwaldra.
"Egy szóval sem mondtam ezt!" Jelent meg az ajtóban Albus.
Gellert lefagyva mérte őt fel. Meglepetten tapasztalta, hogy hosszú haját levágta, és szakállat növesztett.
"Akkor találja meg Grindelwaldot."
"Higgye el, nem olyan könnyű őt megtalálni." Gondolt vissza Dumbledore azokra az időkre, mikor kétségbeesetten próbálta megtalálni Gellertet.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝓛𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓪𝓻𝓴 | Grindeldore• Befejezett
Fiksi Penggemar"A szerelem ártalmas hiba, és bűntársa, a remény, álnok illúzió."