𝓗𝓮𝓻𝓮'𝓼 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓰𝓻𝓮𝓪𝓽𝓮𝓻 𝓰𝓸𝓸𝓭, 𝓯𝓸𝓻 𝓪𝓵𝓵
𝓓𝓸 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝔂𝓸𝓾 𝓴𝓷𝓸𝔀 𝔂𝓸𝓾 𝓼𝓱𝓸𝓾𝓵𝓭, 𝓯𝓸𝓻 𝓪𝓵𝓵
𝓦𝓮 𝓪𝓵𝓵 𝓶𝓪𝔂 𝓭𝓲𝓮
•A varázslók és boszorkányok tömege nagy tapssal fogadta Grindelwaldot.
A férfi halványan elmosolyodott, és szemeit körbevezette a tömegen.Nem tudta mit érezzen, mikor tekintetével nem találta Albust. Nem akarta hogy ott legyen, mégis csalódott volt a hiányát látva.
A tapsvihar lassan elhalt, és figyelmes csend vette át a helyét.
"Barátaim! Örülök, hogy itt vagytok! Mindegyikőtöknek különböző oka van, azonban egy dolog megegyezik mindannyiunkban." Kezdte. Egy cseppet sem volt zavart amiatt, hogy emberek tömkelege csakis rá figyel.
"Szabadságot akarunk. Nem akarunk csatorna patkány ként élni. Miért is tennénk? Miért alkalmazkodnánk a varázstalanokhoz, miért ne használnánk szabadon a képességeinket? Miért ne legyünk önmagunk?" Az utolsó mondat már csak egy halk suttogás volt.
A tömeg egyetértően kiabált és tapsolt. A nagy mozgolódás és hangzavar közepette alig lehetett észrevenni, hogy néhány ember Grindelwald felé közeledett.
A férfit azonban nem hiába hívták a kor legnagyobb varázslójának. Azonnal észrevette az aurorokat.
Mutatóujját az ajkaihoz emelte, elnémítva a tömeget.
"Aurorok vannak köztünk." Jelentette ki. A hangja nyugodt volt, és nem keltett akkora pánikot.
Mindenki a pálcájára helyezte a kezét.
"Gyertek közelebb." Mutatott az aurorok felé. Habozva tették amit mondott. A tekintetek köztük és Grindelwald között cikáztak.
A frusztráció szinte tapintható volt a levegőben. A csöndet egy újonnan érkező auror szakította meg.
Haja zilált volt a futástól. Kezeit a térdének támasztotta, majd mikor sikerült levegőhöz jutnia aggódva nézett a minisztériumi csoport vezetőjére.
"Albus Dumbledore eltűnt." Jelentette.
A férfi aki a csapatot vezette az aurorhoz sétált, aki hírt hozta.
"Nem fog eljönni?" Súgta a fülébe. Azt hitte, kollégája csak elterelésnek szánta a feltűnő belépőt.
"Nem uram, magunkra maradtunk." Rázta meg a fejét.
"Látom jobb hírekre számított." Mosolyodott el Grindelwald.
Theseus Salmander, aki eddig egy szobor mögött állt csatlakozott az aurorokhoz.
"Mit szeretnének tőlem? Ha jól sejtem nem azért jöttek, hogy csatlakozzanak." Mosolygott. Mind a két fél tudta, hogy nem lenne jó ötlet párbajt kezdeni.
"Tudunk magáról és Dumbledore-ról." Közölte az egyik auror.
"Oh, igen? És mit tudnak rólunk?"
A válaszra már nem volt idő. Minden előjel nélkül egy villám csapott a helyiség közepébe, mély lyukat égetve a régi padlón.
-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-
A szél hűvösen fújt végig Godric's Hollowon. Egy régen nem látott személy tért vissza a faluba.
Kezeit hosszú kabátja zsebébe süllyesztette.
Furcsa volt újra visszatérnie. Nem szeretett volna senkivel sem találkozni, főleg nem Aberforthal, aki minden hétvégén le szokott járni Ariana sírjához.Szerencséjére nem futott bele senkibe sem. Lehajtott fejjel sétált a régi Dumbledore ház felé, ami évek óta üresen állt.
A férfi óvatosan kinyitotta a kaput, és belépett a haldokló kertbe.
A bejárati ajtóhoz vezető kaviccsal kirakott ösvényt már benőtte a gaz, a fa ajtó azonban ugyanolyan volt mint fiatalkorában.
Nem volt szüksége kulcsra, egy egyszerű varázslattal kinyitotta. Belépve az előszobába el kellett takarnia az orrát az évek alatt felhalmozódott por elől.
Egy pálca lendítéssel eltüntette a port és minden nemkívánatos tényezőt.
Felsétált az emeletre, és belépett a szobába, ahol évekkel ezelőtt olyan sok időt töltött
BẠN ĐANG ĐỌC
𝓛𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓪𝓻𝓴 | Grindeldore• Befejezett
Fanfiction"A szerelem ártalmas hiba, és bűntársa, a remény, álnok illúzió."