27

277 33 6
                                    

𝓦𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓯 𝓘'𝓶 𝓭𝓸𝔀𝓷
𝓦𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓯 𝓘'𝓶 𝓭𝓸𝔀𝓷
𝓦𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓯 𝓘'𝓶 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓸𝓷𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝔀𝓸𝓷'𝓽 𝓽𝓪𝓵𝓴 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽

"Mit tudunk róla?" Sóhajtott, beadva neki a derekát.
~

"Párizsban csatlakozott Grindelwaldhoz. Valószínűleg Jacob, a szerelme miatt. Tudja, ő egy varázstalan. Grindelwald tele tömte a fejét a tündérmeséivel." Magyarázta Tina. Halkan beszélt, attól tartva, hogy bárki is meghallja őket.

"És Grindelwald terveiről mit lehet tudni?" Göthe a lehető legközelebb tolta a székét, és suttogva kezdte.

"Tartani fog egy új találkozót. Két hét múlva, Milánóban. Azt mondják, kell neki Nagini, egy maledictus. Credence barátnője." A kocsmában felerősödött a hangzavar, mikor egy járókelő rohant be az ajtón.

"Grindelwald itt van!" Ordította. Mindenki abbahagyta amit éppen csinált. A csapos kezéből kiesett a söröskorsó, és hangos koppanással ért földet. A pillanatnyi csendet egy vendég szakította meg, aki idegesen felállt a helyéről.

"Mire várnak? Fussanak!" A pillanatnyi sokkot a pánik váltotta fel. A szerencsések, akik nem hopp por segítségével utaztak hoppanáltak, a többiek pedig a kandalló felé igyekeztek.

Egyre nagyobb lett a tolongás. Az emberek kezdték eleveszíteni a fejüket. Dumbledore Göthére és Tinára nézett, akik szintén nem tudtak mitévők lenni.

"Hoppanálljunk már az ég szerelmére!" Szólalt meg végül Tina, belátva, hogy nem segítene Queenien, ha most találkoznának Grindelwaldal. Göthe megragadta Dumbledoret és Tinát, majd hoppanált egy Albus számára ismeretlen helyre.

"Hol vagyunk?" Kérdezte.

"Két utcányira a Mágiaügyi minisztériumtól." Jelentette ki Tina, és elindult a keskeny utcán. Kapucniával eltakarta a nyakát, és egy sapkát húzott a fejére mielőtt még bekanyarodott volna a sarkon.

"Miért?" Göthe nem szólt semmit, csak követte a nőt.

"Kötelességem értesíteni a minisztériumot."

"Akkor én megyek is, viszontlátásra!" Intett, és már hoppanált volna, de Göthe megállította.

"Kérem, maradjon. A minisztériumiak úgysem tudnak semmit sem tenni Grindelwald ellen."

"Ahogy én sem." Sóhajtott Dumbledore.

"Legalább beszéljen Traversel." Szólt közbe Tina, aki idegesen toporgott mellettük.

"Rendben, de előre figyelmeztetem, nem fogok harcolni Grindelwald ellen."

"Miért nem?" Kérdezte Göthe, szorosan a férfi mellet lépkedve.

"Vérszerződésem van." Göthe szemei elkerekedtek, de nem szólt egy rossz szót sem. Biztos volt benne, hogy Dumbledore-nak jó oka volt vérszerződést kötni.

"H-Hogyhogy?" Kérdezte halkan, hogy Tina ne hallja meg.

"Volt rá okom." Bólintott, azt jelezve, hogy nem akar erről beszélni.

"Itt vagyunk." Állt meg Tina egy telefonfülke előtt. Kinyitotta, és betessékelte rajta a két férfit. Miután azonosította magát, a fülke elkezdett a földbe süllyedni. Hamarosan már a Mágiaügyi Minisztérium alsó szintjén álltak.

Tina céltudatosan vezette őket egy iroda felé. Az emberek akik elhaladtak mellettük nem tőrődtek velük. Mindenki nagy sietségben volt.

"Elnézést!" Ütközött Dumbledore vállába egy férfi. Annyi idős lehetett mint Albus. Hollófekete haja volt, és barna szemei. Kezeit gyorsan a zsebébe süllyesztette, és egy utolsó bocsánatkérő mosoly után elsétált.

Albus csak legyintett, és a kabátját megigazítva tovább ment. Tina Travers irodája elé érve bekopogott, és megvárta, amig a másik oldalról felhangzik egy ideges 'Jöjjön be'.

Travers egy nagy asztal mögött ült, kezében egy tollal. Amint meglátta Dumbledoret, kissé megkönnyebbülten sóhajtott fel.

"Végre megvan! Hogy képzelte, hogy csak úgy simán lelép? Egyáltalán, hol volt? Nagyon jól tudja, mennyire veszélyes helyzetben vagyunk." Hadarta idegesen.

Mielőtt még Dumbledore megszólalhatott volna, Tina Travers elé lépett.

"Uram, Grindelwald az Abszol úton van."

"Hallottam a hírről. Egy csapat már vizsgálja az ügyet. Kérem, menjenek ki. Szeretnék kettesben beszélni Dumbledore-al." Göthe és Tina habozva hagyták el az irodát.

"Dumbledore, figyeljen ide. Szükségünk van magára. Ki kell állnia Grindelwald ellen."

"Mondtam, hogy nem tudok." Hajtotta le a fejét.

"Miért nem?" Albus erősen beszívta a levegőt, majd Travers szemébe nézett.

"Van egy... vérszerződésem, miszerint nem harcolhatok Grindelwald ellen."

"Hogy milye van?!" Akadt ki Travers. Már lassan az idegösszeroppanás szélén állt.

A férfi idegesen járkált fel s alá a irodában.

"Van egy ötletem." Állt meg, és Albusra nézett.

"Mi lenne az?"

"Pusztítsa el a szerződést, és minden meg van oldva!"

"Nincs nálam." Rázta meg a fejét Dumbledore.

"Akkor kinél van?"

"Gellert Grindelwaldnál."

𝓛𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓪𝓻𝓴 | Grindeldore• BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora