28

269 31 27
                                    

𝓓𝓸𝓷'𝓽 𝓫𝓵𝓪𝓶𝓮 𝓶𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓯𝓪𝓵𝓵𝓲𝓷𝓰

𝓘 𝔀𝓪𝓼 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓪 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓸𝔂

...

"Csodálatos! A vérszerződés Grindelwald egyik elfeledett fiókjában lapul. Gratulálok!" Mondta szemrehányóan Travers.

"Van egy másik tervem is." Nyúlt a zsebébe Albus, a bizonyos tervének a jegyzeteit keresve. Ezen dolgozott az elmúlt egy hétben, mivel számított rá, hogy Travers egyszer majd számon fogja kérni.

Összevont szemöldökkel tapogatta végig az összes zsebét, azonban egyikben sem volt nyoma a borítéknak.

"Biztos vagyok benne, hogy ide tettem." Fordította ki kabátja jobb zsebét.

"Azt ne mondja, hogy ezt is elvesztette." Travers képes lett volna ott helyben meggyilkolni Dumbledoret.

"A patvarba. Hogy lehettem ilyen bolond? Ellopták!" Csapott a fejére Albus.

"Mit loptak el?" Traversnek már kezdett elege lenni a Grindelwald ügyből. Legszivesebben hazament volna, és minden történésre fittyet hányva otthon maradt volna egy kiadós alvásra. Mrs Travers már amúgyis kezdte a férje szemére vetni a sok kimradást, a férfi biztos volt benne, hogy mégegy késés, és neje egy fakanállal fogja kivégezni Grindelwaldot.

"A terveimet. Az egész úton volt egy olyan érzésem, hogy valaki követ. Biztosan látta hová tettem a borítékot. Csak azt nem tudom ki lehetett az." Az agyába azonnal bevillant annak a férfinak az arca, aki nemrég beleütközött.

"Mennem kell!" Nyitotta ki az ajtót fénysebességgel.

Travers hiába igyekezett, nem tudta megállítani a folyosón keresztül rohanó Albust.

Dumbledore hamarosan meglátta a fekete hajú férfit.
Futva közelítette meg, majd pont mielőtt hoppanált volna, sikerült megfognia a vállát.

Egy pukkanás kíséretében mindketten eltűntek a minisztériumból.

Albus a hirtelen környezet változás hatására egy pillanat erejéig elvesztette az egyensúlyát.

A mellette álló férfi ezt kihasználva egy késsel végig vágta a karját.

A fájdalom erősen hasított Albusba, átjárva minden egyes porcikáját. A meleg vér lassan csorgott végig az alkarján. Mielőtt még visszavághatott volna, a fekete hajú varázsló elhoppanált.

-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-

Howard Johnson emelt fővel lépett be Nurmengard kapuin. Tudta, hogy mindenki az étkezőben lesz, hiszen az óra már elütötte a hetet. Fekete haját megigazítva belépett a heyiségbe, ahol a kastély minden egyes lakója jelen volt.

"Megsebeztem Albus Dumbledoret!" Jelentette ki büszkén, mire minden szem rászegeződött.

Grindelwald, aki az asztalfőn ült egy csésze teával a kezében, felvont szemöldökkel nézett rá.

"Hogy mit tett?" A hangjában, mint mindig, semmi érzelem nem volt.

"Megvágtam a karját, uram."

"És elhozta azt amit kértem?"

"Igen uram. " Húzott elő a zsebéből egy vaskos borítékot.

"Rendben, jöjjön velem." Állt fel az asztaltól.

Johnson, abban reménykedve, hogy elismerést kap, követte a férfit a kastély udvarára.

Az égen baglyok repkedtek, meghívókat küldve a milánói megbeszélésre. Grindelwaldnak csak Naginit kellett megszereznie azért, hogy Credence mentálisan stabil legyen.

A milánói találkozó célja a maledictus magához csábítása volt, azonban abban is reménykedett, hogy egy régen nem látott barát is meglátogatja majd.

Gellert nem szólt a mellette lépkedő varázslóhoz. Az egyetlen hang ami hallatszott, az a csizmáik alatti hó ropogása volt.

Johnson kezdett megijedni Gellerttől. Félt attól, hogy valami rosszat tett, mivel Grindelwald szemében észre vehető volt az elfojtott harag, ami minden másodperccel nőtt.

Idegtépő volt számára a tudat, hogy Albust az egyik követője bántotta.

"Miért sebezte meg Albus Dumbledoret?" Szólalt meg végül. A fejét Johnson felé fordította.

"Azt hittem ő az ellenségünk."

"Félig, de szükségem van rá az egyik tervemhez."

Johnson homloka ráncba futott és a szívverése is megugrott néhány ütemmel.

"U-uram, Dumbledore nemsokára meg fog halni." Motyogta rekedten. A torkában egy óriási gombóc keletkezett mikor Grindelwald gyilkos tekintettel ránézett.

"Miért? Azt mondta, hogy csak megvágta a karját." A hangja még ridegebb volt mint szokott lenni. A szája egy vicsorra húzódott, amitől Johnson még jobban megijedt.

"A penge mérgezett volt."

.......

Sziasztok! Sajnos csak ennyit tudtam összehozni teló nélkül. Szerencsére hétfőre már megoldódik a probléma, és újra rendszeresen fogom hozni a részeket.

Vigyázzatok magatokra, szeretlek titeket:)

𝓛𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓪𝓻𝓴 | Grindeldore• BefejezettWhere stories live. Discover now