4

505 42 18
                                    

𝓘'𝓶 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓪 𝓹𝓸𝓸𝓻 𝓫𝓸𝔂, 𝓷𝓸𝓫𝓸𝓭𝔂 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓼 𝓶𝓮
𝓗𝓮'𝓼 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓪 𝓹𝓸𝓸𝓻 𝓫𝓸𝔂 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓪 𝓹𝓸𝓸𝓻 𝓯𝓪𝓶𝓲𝓵𝔂

Amint Albus az álom utolsó cseppjét is kitúrta a gondolatai közül, felöltözött egy elegáns, mégis a nyári időnek megfelelő öltözetbe.

Rá kellett jönnie, hogy még pirkadat előtt kelt, és valószínűleg nem fog tudni mit kezdeni magával.

A gondolatait valami okból kifolyólag nem tudta összeszedni. Egyre csak a Gellerttel megbeszélt találkozón járt az esze.

Ami végleg kétségbe ejtette az volt, hogy az időpontot nem tűzték ki.

Albus azonnal az íróasztala mögé ugrott, és körmölni kezdte a Gellertnek szánt levelet.

Kedves Gellert!

Sajnos rá kellett jönnöm, hogy a találkozásunk időpontja nem lett tisztán megvitatva.
Neked mikor lenne jó találkozni?

U.i. elnézést a korai zavarásért

Albus

Albus vetett egy pillantást a levélre, de úgy érezte, valami hiányzik belőle. Nem merte így elküldeni Gellertnek, főleg nem ilyen korán.

Később viszont nem akarta küldeni, először is, mert az utóiratban bocsánatot  kért a korai időpont miatt.  A másik oka, ami leginkább zavarta őt, az volt, hogy minél hamarabb találkozni akart a fiúval.

A levelet idegesen össze gyűrte, és pálcájával lángra lobbantotta.

Amint a piszkozat eggyé lett a hamuval, Albus neki kezdett egy új verzió megírásához.

Szia Gellert!

'Nem! Ki ír ilyen levelet?' Torkolta le magát Albus. Ezt a levelet még tizenöt másik követte a kukába.

Mire végre össze szedte a gondolatait, és megírt még egy számára is elfogadható levelet, már kilenc óra volt.

A baglya csőrébe adta a levelet, és nézte ahogy a tollas madár széttárva barna szárnyait elszáll.

Abban a pillanatban mikor a bagoly látótávolságon kívül volt, Albust újra elfogta az aggodalom.

'Ugyan, nem kell nagy ügyet csinálni belőle, hiszen csak egy időpontra voltam kíváncsi.' Próbálta lenyugtatni magát.

Fel s alá járkált a szobájában. A sötétbarna árnyalatú tölgyfa padló halk nyikorgással adta a fiú tudtára nemtetszését.

A bagoly tíz perc alatt visszatért. A vörös hajú fiú szinte kitépte a madár csőréből a levelet.

Boldogan vette tudomásul, hogy két óra múlva találkozhat újdonsült barátjával.

Vagy háromszor átöltözött, az okát viszont nem teljesen értette ennek az idegességnek.


Sziasztok! Gyors tájékoztató. Az a helyzet, hogy szünetet akartam kivenni az írás terén, de van hogy csak jön az ihlet, és le kell írni.
E

nnek fényében lehet hogy még publikálok néhány részt, de nem tudok ígérni semmit sem.

U.i. aki olvassa a Pain is so close to pleasure-t, abból a szünet után jönnek új részek, megint naponként.

Boldog karácsonyt mindenkinek. CSERESZNYE! 🍒🍒🍒🍒❤️❤️

𝓛𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓪𝓻𝓴 | Grindeldore• BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang