-21-

247 16 18
                                    

" Ya! Ria biraz iç şunu!"

" İstemiyorum. Aç değilim Ruth."

" Hastasın. Birazcık iç iyi gelecek."

Önümde duran çorbayı ittirip yorganıma sıkıca sarındım. Ruth elinde tepsiyle söylenerek odamdan çıktığında gözlerimi kapatıp öylece durdum.

Tahminen 15 dakika sonra kapım çalındığında kısık sesimle gel demiş fakat gözlerimi açmamıştım.

" Kuşlar bana bir güzelliğin hasta olduğunu söylemişti. Sanırım haklılarmış."

Hyunjin'in gülen sesini duymamla yorganı kafama kadar çektim.

" Hyunjin ne işin var senin burda? Beni hasta halimle görmeni istemiyorum."

Yatağın sağ tarafının çökmesiyle yanıma oturduğunu anladım. Ona sırtım dönük olduğundan gözlerimi açıp pencereye baktım.

" Benden saklanma Valeria."

Biraz kırgınlık barındıran sesini duymamla yavaşça ona döndüm. Boynuma kadar çektiğim yorganım, silmekten kızarmış burnum ve büyük ihtimalle yatakta oraya buraya dönmekten karışmış olan saçlarımla ona pek de güzel bir manzara sunmadığımdan emindim.

" Seni üzmek için senden kaçmıyorum. Sadece bu tipimi görüp göz zevkin bozulsun istemedim."

Hyunjin kaşlarını çatıp elini yanağıma uzatıp okşadı.

" Şu an benim için ne kadar tatlı göründüğünü bilsen böyle şeyler söyler miydin acaba?"

Yanağımı okşayan eline başımı yaslayıp gözlerimi kapattım. Konuyu değiştirmek adına kısılan sesimle konuştum.

" Çok yaklaşma da sana da bulaşmasın."

" Birşey olmaz merak etme. "

Yanağımı okşamaya devam ederken uykum gelmişti. Yavaşça elini çekmesiyle gözlerimi aralayıp sızlandım.

" Ruth seni şikayet etti. Yemek yememişsin?"

" Canım istemiyor."

" 5 dakika sonra yemeklerle gelicem. Sen de yataktan kalkmış ve yemek yemeye hazır olacaksın. Anlaştık mı kızarık burun?"

" Hey bana öyle seslenme! Ve ayrıca anlaşmadık. Yemeyeceğim."

" Yiyeceksin Ria. Bu şekilde iyileşemezsin. Şimdi gidiyorum geldiğimde yemekleri itirazsız yiyeceksin. "

" Ya Hyunjin! İstemiyorum. Yemeyeyim lütfen! "

Hyunjin aniden yaklaşıp yanağımı hafifçe ısırdı. Geri çekilip güldü ve konuşmaya başladı.

" Hastayken çok huysuz oluyorsun sevgilim."

Ben elim yanağımda şaşkınlıkla ona bakarken o odadan çıktı. Gülümseyip yatakta doğruldum. Saçlarımı ellerimle tarayıp daha düzgün hâle getirdim. Akan burnumla göz devirip komodinin üstünde duran peçetelere uzanıp bir tane aldım. Burnumu silip komodinin önüne koyduğum çöp kutusuna attım. Bu sırada içeri giren Felix'le şaşkınca ona baktım.

" Ria hasta olduğunu duydum. Çok geçmiş olsun."

" Sağol Felix de sen nerden duydun bunu?"

Pencerenin önündeki üçlü koltuğa oturup gülümseyerek cevap verdi.

" Hyunjin'in yanına hastaneye uğramıştım. O da tam çıkıyormuş. Hasta olduğunu söyleyince bende gelip bi geçmiş olsun diyeyim dedim. "

" İyi yapmışsın Felix. Ne zamandır göremedim seni de. Nasıl gidiyor?"

Doctor HwangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin