Büyükannemler salona yerleştiğinde Bang Chan gitmek istemiş fakat babam onları yemeğe kalmaları konusunda ikna etmişti. Kuzenim Ruth bana kaş göz yapıp mutfağa gittiğinde hemen ardından bende mutfağa girmiştim.
" Seni özledim koala!"
" Bende seni özledim kirpi!"
Birbirimize sarılıp özlem gidermeye başladık. Sarılmayı bıraktığımızda bana göz kırpıp konuştu.
" İçeride ki yakışıklılar da kim öyle?"
" Hyunjin ve Jisung. Bang Chan'ın arkadaşları. Aynı zamanda Hyunjin, Yu Ri'nin doktoru ve Jisung ise bizim okula yeni gelen hemşir."
" Doktor ve hemşir mi? Bunları gören paso hasta olur kızım. Tanrı özenerek yaratmış resmen. Özellikle o sarışın. Ama onun gözü başkasında sanırım. Şansımı kaybettim."
" Nasıl? Kimdeymiş gözü? Ben neden bilmiyorum?"
" Sakin ol kuzen. Senden bahsediyorum. Geldiğimden beri farkettim ki seni kesiyor."
" Yok artık Ruth! Yanlış anlamışsındır."
" Kızım kör müyüm ben? Gördüm diyorum!"
Biz hararetli bir şekilde konuşurken içeri Jisung geldi. İkimize de dik dik bakıp yanımıza yaklaştı.
" Dedikodu kokusu aldım hemen geldim. Çabuk bana da anlatın!"
Jisung'un söyledikleriyle Ruth kahkaha atıp konuştu.
" Seni sevdim. Tam benim kafadansın. Konu şu ki içerdeki sarışın Tris'e yanık."
" Tris kim? Hyunjin Ria'ya yanık değil mi ? Aman Tanrım çabuk anlat!"
Ruth Jisung'a ne diyor bu dercesine bakarken Jisung'a açıklama yapmaya başladım.
" Tris benim Jisung. İki adım var ya. Beatrice'in kısaltması Tris."
Jisung'un yüzü anladığını belirten bir hale gelince gülümsedim.
" O zaman dedikodu yokmuş. Bunu ben zaten biliyordum. Tabi sen yeni geldiğinden anca farkettin. Yine de seninle iyi anlaşacağız."
" Bencede sincap çocuk!"
İçeriye baskın yapar gibi hızlıca dalan Yoona ile hepimiz şokla kapıya döndük. Yoona bize dik dik bakarken yanımıza geldi.
" Demek bensiz dedikodu yapıyorsunuz? Hadi bu ikisinden beklerim de sana hiç yakıştıramadım Ria! Hani biz kardeştik? Yine sattın beni!"
Yoona'nın abartılı tepkisine gözlerimi devirip omzuna vurdum. İşi gücü trip atmaktı bu kızın.
" Yoona abartma! Dedikodu sayılmaz pek. Yani gerçek değil konuşulanlar."
" Gayette gerçek ama Ria kabul etmiyor. Yoona da biliyordur bunu. "
Jisung lafını bitirip Yoona'ya döndüğünde Yoona şaşkın şaşkın ona bakıyordu.
" Neyi biliyorum?"
" Hyunjin'in Ria'ya yanık olduğunu düşünüyorsun değil mi sende? Ria da aynı şekilde Hyunjin'e yanık ama belli etmiyor. Naz yapıyor. Zilli seni!"
" Ya Tanrı aşkına bunu bilmeyen mi var! "
Hepsi adeta iş birliği yapmış gibi aynı düşünceyi savununca göz devirdim. Öyle bir şey yok dedikçe uzatıyorlardı.
" Tamam her neyse. Hadi içeri girelim artık. Birazdan yemek yeriz Chan de kaçmaya çalışır. Ona engel olmamız lazım. "
Konuyu bilen Yoona ve Ruth gülerken Jisung boş boş bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doctor Hwang
FanfictionStray Kids ~ Hwang Hyunjin ! Eski isim 'Good Morning Doctor'! -doctor #7(30112020) -doctor #4 (07092021)