Zil çaldığı gibi öğrenciler sınıftan fırlarken ben isteksizce eşyalarımı topluyordum. Yavaş yavaş montumu da giyip derin bir nefes aldım. Buluşmaya gitmemek için ekstra yavaş davranıyordum. Olur da beni unutup giderler diye.
Sınıftan çıkıp dış kapıya ilerledim. Kapının önünde durup etrafa bakan Chan ve Jisung'u görünce beni aradıklarını anlayıp oflayarak yanlarına ilerledim.
" Burdayım merak etmeyin."
" Zil çalalı 5 dakika oldu Ria, nerdesin sen?"
" Eşyalarımı toplamam uzun sürdü sadece."
Biz konuşurken bahçe kapısının önünde bir araba durup korna çalmaya başlamıştı.
" Hyunjin geldi! Hadi gidelim."
" Siz beraber gidin ben arkanızdan gelirim."
" Ria olmaz öyle. Gel bizimle tek araba gidelim işte. "
" Chan yorgunum, ordan hastaneye de geçicem. Siz gidin gelicem arkanızdan."
" Geleceğine inanmıyorum. Jisung, sen Ria ile gel. Kafede buluşuruz. "
" Olur dostum. Her zaman ki kafe mi? "
" Tabi ki! Hadi görüşürüz! "
Chan hızlı adımlarla Hyunjin'in arabasına ilerlerken Jisung bana döndü. Kolunu omzuma atıp beni otoparka ilerletmeye başladı.
" Hızlan Ria. Bu ne yavaşlık böyle! Adeta zorla geliyor gibisin. "
" Jisung zaten zorla geliyorum. "
" Ah evet doğru. Ama olsun. Biz seninle çok iyi anlaşıcaz eminim."
Jisung'un telefonu çalmaya başlayınca arabamın önüne gelmiştik. Kilitleri açıp binmeden onu bekledim. Hâlâ kolunu omzumdan çekmeden telefonu açtı. Telefonun sesi çok açık olduğundan birebir konuşmaları duyabiliyordum.
" Efendim Chan? Daha yeni ayrıldık, yoksa beni çok mu özledin? "
" Bırak zevzekliği de kolunu Ria'nın omzundan çek!"
Bu sırada Hyunjin de konuşmaya daldı.
" Ne? Kolu Ria'nın omzunda mı? Jisung çek çabuk elini kolunu!"
" Sen sus Hyunjin! Sanane benim kardeşimden! Jisung neden hâlâ kolun Ria'nın omzunda?! "
Bang Chan'ın ürkütücü sesiyle Jisung hızla kolunu omzumdan çekip benden uzaklaştı. Ben ona kahkahalarla gülerken o ileride duran Hyunjin'in arabasına korku dolu gözlerle bakıyordu.
" Abi valla çektim kolumu! Hem beni Ria'nın arabasıyla gel diyip bırakıyorsun hem de kızıyorsun! Bipolar Chan!"
" Lan ben sana arabasıyla gel dedim sarmaş dolaş arabaya git demedim! Fikrimi değiştirmeden binin şu arabaya."
Chan bağırıp telefonu kapatınca ikimizde hızlıca arabaya bindik. Ardından Hyunjin'in ilerleyen arabasını takibe başladım.
" Ria yanlış anlamazsan bir soru sormak istiyorum. "
" Tabi Jisung. "
" Hyunjin'le aranızda birşey mi var? "
" Ne! Hayır yok! O da nerden çıktı?"
"Hiç, orda bir anda konuşmaya dalınca öyle hissettim."
" Hayır Jisung. Sil aklından o düşünceleri! Bizim tek ortak noktamız kardeşim. O da Hyunjin onun doktoru olduğu için."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doctor Hwang
FanfictionStray Kids ~ Hwang Hyunjin ! Eski isim 'Good Morning Doctor'! -doctor #7(30112020) -doctor #4 (07092021)