" Yoona sana o elbiseyi yerine bırak dedim!"
" Ria bu çok güzel! Hadi lütfen giy!"
" Ya hava kaç derece senin haberin var mı acaba? Bununla benim popom donar kızım!"
" Ne güzel işte Doktor Hwang ısıtır!"
" Yoona kırıcam kafanı şimdi! Şu imayı Bang Chan duysa şuan kafanı klozete sokardı emin ol!"
" Ama duymadı ehehe. "
İçimden sabır çekerek dolabıma ilerledim. Biraz bakınıp içinden bir pantolon ve kazak çıkarttım.
" Bunları giyicem. Çık hadi. "
" İyi bunlarda güzelmiş. Bende bir iki parça birşey aldım senden haberin olsun! "
" Tamam Yoona çık hadi! "
Yoona söylenerek çıkınca hızlıca giyindim.
Giyindikten sonra makyaj masama oturdum ve fondötenimi yüzüme yaydım. Yanağımda ki morluk artık görünmüyordu. Hızlıca bir makyaj yapıp dudağıma parlatıcı sürdüm. Halka küpelerimi de takıp saçımı salaş bir topuz yapıp siyah kol çantamın içine lazım olacak şeyleri koyup telefonumu elime aldım.
Yu Ri'nin istediği filmin seanslarına bakıp uygun bir seans bulmaya çalıştım. Sanırım en uygunu 21.30 seansıydı. Hızlıca 4 bilet alıp ödemesini karttan yaptım.
Dış kapının açılma sesini duyduğumda odamdan çıktım. Aşağı indiğimde annem ve babamın salonda olduğunu gördüm.
" Anne, baba hoşgeldiniz."
" Hoş bulduk kızım. Siz nereye böyle?"
" Yu Ri'nin istediği bir film vizyona girmiş. Onu götürücez."
" Doktor izin verdi mi?"
" Evet anne. Hatta o da gelecek. Yu Ri'nin ısrarı üzerine kabul etti."
" Bu güzel. En azından yanınızda bi erkek olur. "
" Baba yanımızda bir erkeğin olmasına ihtiyacımız yok. Yoona da ben de yetişkin bireyleriz. Çocuk değiliz."
" Olabilir ama yine de doktorun yanınızda olmasına sevindim. "
Elimi her neyse derecesine havada sallayıp Yoona ya döndüm.
" Çıkalım mı? "
" Yemek yeseydik önce. "
" Dışarda yeriz aç ayı. Hadi düş önüme! "
" Sen ısmarlarsan olur."
" Tanrım! Tamam Yoona yürü hadi. "
Yoona el çırpıp anne ve babamla vedaştı ve vestiyere ilerledi. O montunu giyerken bende annemlerle vedaştım. Yukarı çıkıp odamdan çantamı alıp kapıya ilerledim. Montumu elime alıp siyah botlarımı giyip evden çıktım. Arabanın kilidini açıp Yoona'nın benden önce binmesine izin verdim. Bende bindiğimde ilk iş klimayı açtım ve elimdeki montu arka koltuğa attım. Emniyet kemerlerimizi de takınca en yakın alışveriş merkezine sürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doctor Hwang
FanfictionStray Kids ~ Hwang Hyunjin ! Eski isim 'Good Morning Doctor'! -doctor #7(30112020) -doctor #4 (07092021)