-9-

286 23 16
                                    

Merhaba arkadaşlar. Sonda küçük bir açıklama var. Okumanızı rica ediyorum. Ve bir de yeni kapağımı yapan Staysday12'ye teşekkür ederimm❤️

Doktor Hwang'ın işinin bitmesiyle Yu Ri'ye veda edip çıktık. Bang Chan ve ben hastanenin dışında beklerken Doktor Hwang hazırlanmak için odasına gitmişti.

" Ria kusura bakma ben Hyunjin'i çağırdım ama sorun olmaz değil mi?"

" Sorun yok Bang Chan. Sadece bir daha ki sefere bana da sor olur mu? Sonuçta ev dağınık olabilir, ayıp olur."

" Haklısın, özür dilerim."

" Özür dile diye söylemedim Chan. Sorun yok dedim ya! "

Omzuna vurup güldüğümde o da güldü. Bu sırada hastaneden çıkıp yanımıza gelen Doktor Hwang'ı görmemizle ikimizde sustuk.

" Hyunjin bizle mi gelirsin yoksa kendi araban var mı? "

" Siz gidin ben arkanızdan gelirim arabam burda kalmasın. "

" Tamam o zaman."

Bang Chan'la arabasına binip park alanından çıktık. Arkamıza gelen Doktor Hwang'ın arabasıyla bizim eve ilerlemeye başladık.

" Ria, Tessa teyze kaçta gelecek? "

" Bilmiyorum Bang Chan. Dur bi arayayım. "

Telefonumu çıkarıp annemi aramaya başladım.

" Efendim kızım?"

" Annecim nasılsın?"

" İyiyim güzel kızım çalışıyorum sen nasılsın?"

" İyiyim bende. Bizim eve bugün misafirlerim gelecek de kaçta geleceksiniz babamla? "

" Kızım biz bugün geç geliriz. Bir dava üzerinde çalışıyoruz. Çıkınca da Yu Ri'nin yanına uğrar öyle geliriz. Siz rahat olun. "

" Tamam annecim. Kolay gelsin size. Öpüyorum ikinizide. "

" Bizde seni öpüyoruz kızım görüşürüz. "

" Görüşürüz. "

Telefonu kapatıp çantama attım. Bang Chan zaten konuşmaları duyduğundan açıklama gereği duymadım. Ve yolculuk sessizce devam etti.

Araba evin önünde durunca emniyet kemerimi çözüp arabadan indim. Tam arkamıza Doktor Hwang park ederken eve ilerleyip kapıyı açtım. Onlar arkadan gelirken ben çoktan eve girmiş montumu çıkarıyordum.

İkiside eve girince arkalarından kapıyı kapattım. Bang Chan, Doktor Hwang'ı salona yönlendirirken ben izin isteyip üstümü değiştirmek üzere odama geçtim.

Hızlıca altımdaki pantolonu çıkarıp bir eşofman giydim. Üstüme de ince bir sweat geçirip saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yaptım.

Odadan çıkıp salona girdiğimde ikisi derin bir sohbet içerisindeydi.

" Gençler sohbetinizi bölüyorum ama ne yemek istersiniz?"

" Kraliçe Ria bence bize özel pizzandan yapmalısın. Hem Hyunjin bayılır pizzaya."

Bang Chan'ın lafı üzerine Doktor Hwang'a dönüp tepkisini bekledim.

" Zahmet olmasın. Siz istediğinizi yapın Bayan Min. "

" O zaman pizza yapıyorum. İçinde istemediğiniz bir şey var mı? "

İkiside kafasını olumsuz olarak sallayınca gülümseyip mutfağa girdim.

Doctor HwangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin