-20-

254 18 51
                                    

" Hayırdır, siz ne iş?"

Elimde ki çerezleri ağzıma doldururken Jisung'un lavaboya gitmesini fırsat bilip Yoona'yı sorguya çekmiştim.

" Hemen dökül Yoona!"

Yoona'nın diğer tarafına oturup sorguda bana eşlik eden Ruth'la gülümsedim.

" Ne işi be? Aaa onla ne işim olur benim yahu?!"

Ruth ve ben birbirimize bakıp ardından hadi hadi yeme bizi bakışlarıyla Yoona'ya döndük.

" Neden beraber geldiniz? "

" Aranızda bir şey mi var?"

" Yoksa sevgili mi oldunuz?"

" Buluşmanızı mı böldük? "

" Ay yeter! Bi susun! Yok öyle birşey diyorum ya!"

Yoona'nın ani bağırışıyla Ruth ve ben ondan uzaklaştık. Ruth, Yoona'nın kafasına vurup "Ne bağırıyorsun be?!" dedi.

" Kızlar sorularınızı bana da sorabilirsiniz."

Arkadan sessizce yaklaşıp konuşan Jisung'la üçümüz birden çığlık atıp birbirimize sarıldık. Boşluğumuza gelmiş olmalıydı.

" Jisung dayak istiyorsun sanırım? Niye sessizce yaklaşıyorsun ya?! "

Jisung'a vurarak konuştuğumda o halimize kahkahalarla gülüyordu.

" O kadar dalmışsınız ki konuşmaya daha yeni duydunuz beni."

Ona göz devirip önüme döndüm.

" Anlatın bakalım. Siz ne iş? "

Jisung karşı koltuğa oturduğunda Yoona'da ortamızdan kalkıp çaprazdaki tekli koltuğa oturdu.

" Evde canım sıkıldı benim. Çıktım biraz dolaşayım diye. Karşıdan da hemşire geliyordu. Uğraşayım azcık diye laf attım. Biz tartışırken de sen mesaj attın. Bu da peşimi bırakmadı. Ondan beraber geldik."

" Bana artık hemşire deme!"

" Hemşire! Hemşire!"

Ruth ikisine de yastık fırlattığında sustular. Kısa süren sessizliğin ardından Ruth'un konuşmasıyla Yoona üstüme atlarken Jisung bağırarak salonda koşmaya başladı.

" Bu arada sizin haberiniz yok. Ria ve Hyunjin sevgili oldular."

" Nasıl bana söylemezsin!"

" Oley be! Sonunda shipim gerçek oldu!"

Yoona'yı üstümden atmaya çalışırken Jisung hâlâ bağırarak koşuyordu. Ruth yanımıza gelip Yoona'yı çekerken bende ellerinden kurtulmaya çalışıyordum.

" Seni hain arkadaş! Nasıl bana söylemezsin?! "

" Yoona daha yeni oldu zaten! Bırak da anlatayım! "

Jisung bağırmayı ve koşmayı kesip yanımıza geldi. Ruth'u ittirip Yoona'yı kucaklayıp üstümden aldı. Şaşkın Yoona mal mal Jisung'a bakarken bende üstümü başımı düzelttim.

Jisung Yoona'yı koltuğa bırakıp yanına oturduğunda anında konuşmaya başladım.

" Anlatıyorum. Üstüme atlamak ya da bağırarak koşmak yok. Anlaştık mı?"

İkiside sakince kafasını salladığında anlatmaya başladım.

~~~

" Asla laf dinlemiyorlar. Yoona in üstümden!"

Doctor HwangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin