-4-

370 26 41
                                    

Kapının sertçe çalınması ile korkarak uyandım. Kim bu saatte bu kadar sert çalardı ki kapıyı.

" Geldim çatlama!"

Kapıyı hızlıca açtığımda Yoona hızını alamamış olacak ki kapıya vuruyorum diye yanağıma bir tane geçirdi.

" Yuh hayvan!"

" Ay kanka pardon ya farketmedim açtığını."

" Yanağım morarırsa bitiririm seni! Bu yaşımda dayak yemiş dedirteceksin bana."

" Abartma kız çirkef! Çekilde gireyim içeri."

Beni kenara ittirip hiç bir şey olmamış gibi içeri girdi. Arkasından da her zaman ki gibi sabır dilenerek ben girdim.

" Ne var sabahın köründe alacaklı gibi geldin? "

" Ne sabahı ne körü? Saat 12 yavrum."

" Hadi ya o kadar uyumuşum mu ben?

" Dana gibi yatıyorsun kızım. Hadi kahvaltı edelim. Ben 10 da kalktım ama beraber yeriz diye daha birşey yemedim. Deli gibi açım!"

" Yoona, sen her zaman açsın."

" Doğru. Hem ne var? Yemek için yaşamıyor muyuz sonuçta?"

Ona onaylamazca bakıp kafamı iki yana salladım.

" Hadi yürü aç ayı! "

Yoona koşarak mutfağa giderken bende peşinden ilerledim.

" Bay ve Bayan Min nerde? "

" Her zaman ki gibi işteler Yoona. Hem ayrıca Bay ve Bayan Min ne? Okul da değiliz rahat olsana biraz."

" Of ne bileyim. Okulda o kadar fazla zamanım geçiyor ki alışmışım herkese bay, bayan demeye."

" Evet bende alıştım. Hem okul hemde hastanede. Sürekli doktorlarla muhattap olunca resmi konuşmaktan yoruluyorum. "

Hem kahvaltı hazırlayıp hem konuşuyorduk. Yarım saatin sonunda dopdolu bir masayla kahvaltıya oturduk. Tam başlayacağımız zaman kapı çalmaya başladı.

" Birini mi bekliyordun Ria? "

" Hayır. Kim geldi ki? "

Masadan kalkıp kapıya yürüdüm. Kapıyı açmamla birinin bana sarılması bir oldu.

" Kraliçe Ria, aşk olsun valla! Aç ayı Yoona'yı kahvaltıya çağırıp beni nasıl çağırmazsın? Hani kardeştik biz?"

" Bang Chan biraz daha sıkarsan nefessizlikten diğer tarafa göçücem ama yine de sen bilirsin tabi."

" Ay pardon kanka farketmedim."

Bang Chan da aynı Yoona gibi beni ittirip mutfağa yöneldi. Hizmetçi miyim ev sahibi miyim belli değil!

Bende kapıyı kapatıp mutfağa girdim.

" Bang Chan sen nerden biliyorsun Yoona'nın burada olduğunu? "

" Bu aç ayı bana snap atmış. Bak hatta screenshot almıştım."

Bang Chan telefonunu çıkarıp bana gösterdi.

Yoona dil çıkaran bir fotoğraf atıp üstüne de " Biricik kankim Ria beni kahvaltıya çağırdı. Kuduracak olanlara duyurulur! " yazmış.

" Yoona sen deli misin? Seni kahvaltıya ben çağırmadım ki kendin geldin."

" Olabilir ama sonuçta beraber kahvaltı edecektik bu kıvırcık marul gelmeseydi."

" Sensin kıvırcık marul! Seni maydonoz sapı kılıklı! "

Doctor HwangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin