" Valeria dur! Niye koşuyorsun?"
" Sinirle buraya pijamalarımla gelmişim Hyunjin! Çok utanıyorum off!"
Arkamdan koşan Hyunjin beni belimden yakalayıp kendine çekti ve ona dönmemi sağladı.
" Yüzüme bak Ria."
Utançtan yanan yanaklarımla masumca ona baktığımda gülümseyerek yüzümü inceliyordu.
" Utanma benden güzelim. Pijamaların çok tatlı. "
" Ya! Pijamalarım hakkında konuşma, utanıyorum."
Kahkaha atıp yanağıma uzun bir öpücük bıraktı. Kollarımı boynuna sarıp başımı boynuna sakladım.
" Çok tatlısın. Ne yapıcam ben seninle?"
Kafamı boynundan kaldırıp şirince gülümsedim.
" Daha sıkı sarılabilirsin mesela? "
Gülüp belimdeki kollarını daha da sıklaştırdığında burnunu burnuma sürttü.
" Bu yapabileceğim en güzel şey."
İkimizde gülümseyerek birbirimize bakarken aklıma gelen şeyle gülümsemem yüzümde dondu.
" Eyvah! Ben Chan ve Ruth'u yalnız bıraktım! Birbirlerine girmiştir onlar meraktan. Zaten sürekli kavga ediyorlar."
" Merak etme birşey olmaz. Hadi eve gidelim. "
Hyunjin kollarını belimden çözdüğünde birbirimizden uzaklaşıp arabama ilerledik. Bir anda ellerimizi kenetlemesiyle şaşırsamda gülümsemekten başka birşey yapmadım ve elini daha sıkı tuttum.
Arabanın önüne geldiğimizde elini bırakmadan ona döndüm.
" Senin araban ne olacak?"
" Bir şey olmaz. Yarın hastaneye geç gidicem. Alırım burdan."
Kafamı onaylarca salladığımda boştaki elini montumun cebine sokup anahtarımı aldı. Elimi tutan eliyle beni kendine çekip alnımı öptü.
" Hadi geç otur. Ben kullanırım. Üşüdün iyice. "
Gülümseyip ondan ayrıldım ve arabaya bindim. Hyunjin de bindikten sonra arabayı çalıştırdı. Bizim eve doğru giderken onu izliyordum. Hâlâ olanlara inanamıyordum.
" Bakışlarınla dikkatimi dağıtmayı seviyorsun sanırım? "
" Sadece seni izlemeyi seviyorum. Yer ve zaman önemli değil."
Hyunjin bana bakıp gülümserken elimi çenesine koyup başını hafifçe önüne ittirdim.
" Yola bakmalısın doktor. Kaza yapmak istemeyiz."
" Hem dikkatimi dağıt hem kaza yapmak istemeyiz de. "
Ona gülüp telefonumu açtım. Anında cevapsız aramalar ve mesajlar düşerken ekranıma telefonum kısa süreliğine dondu. Tam 74 arama ve 59 mesaj vardı.
" Eve gitmesek mi Hyunjin? "
" Neden ki? "
Telefonumu ona gösterip konuştum.
" Sanırım Chan ve Ruth beni öldürecek."
~~~
" Seni geberticem gel buraya!"
" Yaa Ruth! Lütfen sal beni!"
" Gerizekalı! Ne kadar endişelendik haberin var mı senin?!"
Koşmayı bırakıp kollarımı açıp ona döndüm ve sıkıca sarıldım.
" Özür dilerim. Çok sinirliydim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doctor Hwang
FanfictionStray Kids ~ Hwang Hyunjin ! Eski isim 'Good Morning Doctor'! -doctor #7(30112020) -doctor #4 (07092021)