" Neden durdu şimdi bunlar?"
Hyunjin'in sorusuyla ona döndüğümde karşıya bakıp kaşlarını çatmıştı. Bende onun baktığı yere baktığımda Chan'ın arabayı marketin önünde durdurduğunu ve Jisung'la Yoona'nın markete girdiğini görmüştüm.
" Atıştırmalık alacaklardır. Sen ilerle zaten anahtar bende."
Bana kafa sallayıp ilerlediğinde telefonumu çıkarıp Chan'e bizim ilerlediğimizi söyleyen bir mesaj attım. Ondan da onay mesajı aldığımda telefonu bırakıp son 5 dakikadır yaptığım camdan bakma işine devam etmeye başladım.
" Konuşmayacak mısın Ria? "
" Dikkatini dağıtmamak için konuşmuyorum Hyunjin."
" Ben belki dikkatimi dağıtmanı istiyorum?"
Daha çok kızardığım için ona dönüp bir tepki verememiştim fakat bir konu açıp onu konuşturmaya başlamıştım. Kendimi konuya veremiyor olsam da sohbeti bölmeden akıcı bir şekilde ilerlemesini sağladım.
Çok düşünceliydim. Bana neler olduğunun farkındaydım. Doktor Hwang Hyunjin'in büyüsüne kapıldığımın farkındaydım. Fakat bu doğru muydu emin değildim. O da aynı şeyleri hissediyor muydu? Yoksa ben mi boşa umut ediyordum? Bana karşı olan tavırlarını yanlış mı yorumluyordum?
" Ria? İyi misin? 2 dakikadır sana sesleniyorum."
Hyunjin'in sesiyle düşüncelerimden uzaklaşıp ona döndüm.
" Ah şey. Dalmışım üzgünüm."
" Farkettim. Burası mı? Bang Chan'ın tarif ettiğine göre burası ama emin olmak için soruyorum."
" Burası da Chan ne zaman tarif etti? "
" Sizin hazırlanmanızı beklerken etmişti. Aklımda kaldı."
Kafamı onaylar şekilde sallayıp emniyet kemerini çözüp arabadan indim. Ben kapıya ilerlerken Hyunjin de arabayı kitleyip ardımdan gelmişti.
İçeriye girdiğimde uzun zamandır gelinmediğinden çok havasızdı. Hızlıca çantamı koltuğa bırakıp camları açmaya başladım.
" Ria lavabo nerede?"
" Üst katta, merdivenin tam karşısındaki kapı."
Hyunjin merdivenlere yönelirken bende koltukların üzerindeki çarşafları kaldırıp kenara koymuştum. Üst kata çıkıp odadan elektrikli süpürgeyi alıp indim. Ortalık tozlanmıştı. Diğerleri gelene kadar azcık süpürsem iyi olacaktı.
Odayı şarkı mırıldanarak süpürürken kafamı kaldırdığımda Hyunjin'in bana birşeyler söylemeye çalıştığını anladım.
" Ne? Seni anlamıyorum çok sesli bu süpürge!"
Ben öylece durmuş ona bakarken o prize ilerleyip süpürgenin fişini çekip bana döndü.
" Düğmeye basıp kapatsan şuan bunla uğraşmamıza gerek kalmazdı Ria."
Süpürgeyi durdurmak gram aklıma gelmediğinden mahçup bakışlarımla yüzüne baktım. Bana gülüp konuşmaya başladı.
" Yapılacak başka birşey var mı diye soruyordum."
" Sadece burayı süpürsem yeter. Zaten bir hafta önce buraya uğramış odaları temizleyip,havalandırmıştı annem. Ama buraya vakti yetmemiş sanırım, çok tozlu."
Bana birşey demeden fişi geri taktığında bende odayı süpürmeyi bitirdim. Süpürgeyi geri odaya bırakıp salona indiğim an kapı çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doctor Hwang
FanfictionStray Kids ~ Hwang Hyunjin ! Eski isim 'Good Morning Doctor'! -doctor #7(30112020) -doctor #4 (07092021)