"Louis bana inanmak zorundasın!"
Louis kafasını umursamazca arkadaşına çevirdi. "Zaynie, söylediklerin çok saçma. Harry'yi o gece ben bıraktım sayılır bizim yanımızdayken de bir şey olmayacağına göre?"
Zayn ellerini saçlarına geçirerek sıkıntılı bir nefes aldı. Dün neler duyduğunu iyi biliyordu. Evet, belki de inanması zordu ama buna emindi. Harry'nin yerine kesinlikle bir Sergio geçmişti.
Duyduğu andan beri Louis'yi inandırmaya çalışıyordu ancak arkadaşının oralı olmadığı açıktı. Harry'nin sadece zor bir dönemden geçtiğini, yaşanan şeylerin ona iyi gelmediğini düşünüyordu. Bu yüzden de tuhaf davranışlarını garipsemiyordu. Yani en azından Zayn'in düşüncesi buydu.
"Onu duydum Louis! Vampir kanına ihtiyacım var dedi! Buna eminim!"
Louis'nin dikkatini çekmiş olacak ki yatağında doğruldu. "Yanlış duymuş olmayasın?"
Zayn anında kafasını iki yana sallayarak kendini savundu. "Hayır hayır yanlış falan duymadım. Çantasındaki kanların bittiğinden bahsetiyordu!"
Louis derin bir nefes aldı. "Zayn sana inanmadığımdan değil ama sencede biraz inanması zor değil mi?"
"Eğer ki sana o kanların orada olduğunu kanıtlarsam bana inanır mısın?"
Louis kafasını salladı. Harry'nin yerine bir Sergio geçmediğine emin gibiydi.
Zayn hırsla gözlerini kısarken Louis ayağa kalktı. "Aşağı inelim yeterince dikkat çektik."
Zayn, onun kolundan tutup salondan buraya sürükleye sürükleye çıkartmıştı. Harry ve Liam'a bir şey bile diyememişti.
Tekrar aşağıya indiklerinde Harry'nin orada olmadığını gören Zayn kaşlarını yukarı kaldırdı ve merakla sordu. "Harry nerede?"
Liam gözlerini televizyondan çekerek onlara döndü ve omuz silkti.
"Odasına çıkmış olmalı, kendini pek iyi hissetmediğini söyledi."
Zayn Louis'ye dönerek dalga geçer gibi gülümsedi. "Ne kadar şaşırdım anlatamam."
Louis gözlerini devirerek kendini Liam'ın yanına attı ve Liam'ın kucağındaki mısıra elini daldırarak ağzına bir kaç tane attı.
Evde yapabilecekleri çok bir şey olmadığından birlikte oturup film izlemek istemişlerdi. Ancak Zayn'in daha fazla kendini tutamayıp Louis'yi kaldırmasıyla ara vermek zorunda kalmışlardı.
"Sence Thanos evrenin yarısını yok etmekte haklı olabilir mi?" diye sordu Louis gözlerini ekrandaki Thanos ve Iron man sahnesinden çekmeyerek.
Liam hakaret işitmiş gibi kaşlarını çatarak hızla kafasını ona çevirdi. "Kesinlikle hayır, bunu düşünmen acınası! Thanos'u destekleyenler evi terk edebilir mi lütfen?"
Louis gülerek, "Bence o kadar da kötü değil. Kaynak kıtlığı ve aşırı nüfus oranı gibi sorunlar için ideal bir yöntem." dedi.
Zayn onlara bakarak gözlerini devirdi ve salondan ayrıldı. Harry'nin peşini kesinlikle bırakmayacaktı. Onun tanıdığı Harry şuan Louis'nin dizlerine uzanmış film izliyordu. Hatta Louis ve Liam'ın Thanos tartışmasına bile katılmıştı.
Ses çıkartmamaya çalışarak Harry'nin odasına doğru yaklaştı. Vampir kulaklarıyla dikkatini tamamen o yöne vererek her hangi bir ses geliyor mu diye duymaya çalıştı ancak dünün aksine konuşma sesleri gelmiyordu.
Yine de durduğu yerden ayrılmayarak dinlemeye devam etti. Geçen beş dakikanın sonunda çanta açma sesi duymasıyla anında dikleşti ve kafasını öne doğru uzatarak dikkatini verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devilish | Larry
Fanfiction"Louis," dedi Harry onu susturarak. "İstediğin zaman ışıkları söndür. Ben senin karanlığını da tanır ve severim." Vampir!Louis Vampir!Harry