"Ne yapacağız?"
Harry meraklı gözlerini Louis'nin üzerinde gezdirerek aklındaki soruyu sordu.
Okulun en üst katına çıkmışlardı, burada kameralar olmadığı gibi onları dinleyecek insanlarda yoktu.
"Ben planı halledeceğim senin kafaya takmana gerek yok."
Harry oturduğu yerde biraz doğrularak zümrütlerini Louis ile buluşturdu.
"Ne zaman yapacağız peki? ne kadar çabuk işe koyulursak onu o kadar erken öldürürüm."
Louis Harry'nin bu hallerine gülerek arkasına yaslandı. "Bugün okulda olmayacağım. Eğer ki planı erkenden yapabilirsem bu gece işe koyulacağız."
Harry gözlerinin parıltısıyla Louis'ye dönerek ona hızlıca bir sarılma verdi.
"Teşekkür ederim! Eğer bu işte sen olmasaydın ne yapardım bilmiyorum!"
Louis şaşkınlıkla Harry'nin sıkı sarılmasına karşılık vererek gülümsedi ve omuzlarını silkti. "Her zaman bir kıvırcık yardım istemeye gelmiyor."
Harry gülerek geri çekildi ve oyuncu bir tavrıla Louis'nin koluna vurdu. "Şımartma beni."
Louis gülerek ayağa kalktı ve elini Harry'ye uzatarak onun da kalkmasına yardımcı oldu.
"Birazdan dersler başlacayacak sen git. Ben de kimseye görünmeden odama geçeceğim."
Harry kafasını usulca sallayarak ona uydu ve demir merdivenlerden atlayarak aşağı inmeye başladı.
Louis Harry'nin gözden kaybolmasını bekledi ve arkadasından aşağı doğru inmeye başladı.
Birlikte çıkarlarlarsa dikkat çekebilirlerdi.
Eğitim için bahçeye çıkan öğrencilerin arasından geçerek odasına doğru yürümeye başladı.
Yapacağı plan etkili olmalıydı yoksa ne o üzerine bu suçu atan kişiyi bulacaktı ne de Harry ailesinin katilini bulacaktı.
Odasının önüne geldiğinde kapüşonlusunun cebinden anahtarını çıkarttı ve kapıyı açtı.
İçeri girdiğinde camdan dışarıyı seyreden bir Zayn görmeyi beklemiyordu. "Dostum, neden sınıfta değilsin?"
Zayn elindeki bitmiş sigarasını söndürerek ona döndü ve omuz silkti. "Seni bekliyordum. Uyandığımda yoktun."
Louis arkasından kapıyı kapatarak yatağının oraya geçti ve kendini yatağına atarak uzandı.
"Harry ile birlikteydim."
Zayn kaşlarını kaldırarak arkadaşına baktı. "Şu birlikte üste gideceğin çocuk mu?"
Louis aklına Harry'nin gelmesiyle gülümsedi ve onayladı onu. "Evet, bu gece gideceğiz."
Zayn onaylamazca ona baktı ve yanına oturdu.
"Dostum, başına bir şey gelmesinden korkuyorum. Evet, belki de üzerine suç atan kişiyi öğreneceksin ama bu çok tehlikeli."
Louis kafasını salladı ve elini Zayn'in yanağına götürüp okşadı. "Benim için endişelenme, bu herkesin işine yarayacak."
Zayn hafif bir şekilde gülerek ayağa kalktı ve kapının yanındaki aynadan üstünü düzeltti.
"Başına bir şey gelirse o kocaman poponu kurtarmam Tomlinson."
Louis yanındaki yastığı ona fırlatırken Zayn kıkırdayarak kapıya doğru koşturdu.
"Popoma laf etme Malik!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devilish | Larry
Fanfiction"Louis," dedi Harry onu susturarak. "İstediğin zaman ışıkları söndür. Ben senin karanlığını da tanır ve severim." Vampir!Louis Vampir!Harry